Klando
Basic
Vad tänkte du, ser ingen skillnad, tror det är ljuset.
är det inte skillnad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad tänkte du, ser ingen skillnad, tror det är ljuset.
Svårt att sälja av sin första " finklocka ". Men är väll det man får göra när den bara samlar damm.Sälja givetvis. Eller missförstår jag något??
Men om den får 0 handledstid är det bara avyttra. Åtminstone imho
Det var ju en smygannons!Sälja givetvis. Eller missförstår jag något??
Men om den får 0 handledstid är det bara avyttra. Åtminstone imho
"smyg".Det var ju en smygannons!
Ja, fan det är det, mer detaljer på rosen längst ned. Satan, har inte sett det alls tidigare. Den blå har en annan ros.
är det inte skillnad?
Åtminstone stor skillnad i finish? Enligt mitt öga iaf.
är det inte skillnad?
Kämpa, 18 inlägg till och du är uppe i 50.Smyg och smyg. Hade lagt ut den eller skrivit att folk fick PMa om det var så
Ja, fan det är det, mer detaljer på rosen längst ned. Satan, har inte sett det alls tidigare. Den blå har en annan ros.
Ser ut som att det är samma ros men olika bra gjorda.Åtminstone stor skillnad i finish? Enligt mitt öga iaf.
Möjligen är det så. Lite olika kvalitet.Ser ut som att det är samma ros men olika bra gjorda.
Kan du säga varför? Tycker den är riktigt bra. Kör den hela OWG Mars men det är ju en annan sak kanske.Vet inte vad jag skall göra med denna, Den får i princip 0 handledstid
Går en på auktion imorgon kaplans.se/sv/auktioner/3885/vara/1725315ingen som går i tankarna om att sälja sin ETA Black bay?
mycket fin men det känns som att den blir dyr med deras provision som tillkommer :/Går en på auktion imorgon kaplans.se/sv/auktioner/3885/vara/1725315
Haha, Jag kämpar på !Kämpa, 18 inlägg till och du är uppe i 50.
Skulle säga främst tjockleken på boetten som gör att jag inte tycker den bärs helt rätt. Nitarna på länken har inte vuxit till det bättre med tidenKan du säga varför? Tycker den är riktigt bra. Kör den hela OWG Mars men det är ju en annan sak kanske.
Den där såg riktigt fin ut! Skulle vara ett kul släpp från TudorSpännande spekulationer kring en ny Ranger i år. Är nog väldigt osannolikt att den skulle lanseras men ser helt klart intressant ut.
Ska vi ta det som ett förtecken att det kommer ett nästa steg i Tudors kronograflinje snart? Känns som man krattar manegen.Bra Chrono-historia signerad Mr Ross Povey aka Tudor Collector
Man hoppas juSka vi ta det som ett förtecken att det kommer ett nästa steg i Tudors kronograflinje snart? Känns som man krattar manegen.
En mycket skarp Tudor som är dessutom är lättsåld.Haha, Jag kämpar på !
Skulle säga främst tjockleken på boetten som gör att jag inte tycker den bärs helt rätt. Nitarna på länken har inte vuxit till det bättre med tiden
Vilken skönhet!Morgonkaffe och Pelagos
Har efter ganska mycket besvikelse gett upp länken (gör typ ont att ha den på sig) och jagar alternativ. Provar nu på ett blått tropic men känns lite väl blått och ser tomt ut mellan luggarna. Nån med ett bra tips? Mn-strap?