Sonntag och en riktig sun day!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Detta måste vara en av de bättre konfigurationerna av denna. Hur känner du angående bezelns utformning?Kvällsklocka på
Jag gillar den skarpt.Detta måste vara en av de bättre konfigurationerna av denna. Hur känner du angående bezelns utformning?
Ålrajt, blir till att provan.Jag gillar den skarpt.
Det tycker jag , jag är grymt nöjdÅlrajt, blir till att provan.
Vad är det för en keps?Njuter av det fina vädret och använder Tudorkepsen för första gången.
Borde lansera den 8e istället = TudorThursday3 dagar kvar nu! Pelagosen får sitta på mest hela tiden.
Tror att samma är gjort med wristshot bilden, väldigt enkelt att dra en slider som ändrar blått till grönt i PS/LRSnyggt fångat! Då skriver vi av den. Då kvarstår den kassa wristshot bilden!
Tudorkeps jag fick av @Nymans Ur 1851 när jag köpte RoyalenVad är det för en keps?
Okej, trist. Vart själv sugen på en. Har du bild på framsidan?Tudorkeps jag fick av @Nymans Ur 1851 när jag köpte Royalen
Den ligger kvar på landet , men den är bara blå det är bara baksidan dom har logga.Okej, trist. Vart själv sugen på en. Har du bild på framsidan?
Helvete va snyggt. Lagomt diskret. Hojta om du vill säljaDen ligger kvar på landet , men den är bara blå det är bara baksidan dom har logga.
Också nyfiken på morgondagens nyheter! Är nära på att hugga en BB36 men kanske ska avvakta liteTudor tisdag.
Kan knapp bärga mig inför morgondagen och nyheterna
Blev Royal på mig också
Tackar for de tSnyggt! Grattis!
Ligger en till salu på @Millenary Watches för 499krHelvete va snyggt. Lagomt diskret. Hojta om du vill sälja
Snyggt grattis!Blev Royal på mig också
GrattisBlev Royal på mig också