• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nu spenderar jag till 99% min tid på KS med att läsa och inte skriva - men släppet idag måste ju ändå vara över all förväntan.

Är personligen ofta ohälsosamt skeptiskt och hittar fel med allt, fel visare, fel borstning osv osv men av de här nya modellerna villhöver jag, ALLA?!

Tyckte inte minst att BB36 med silver dial ser ut som en bra vardagsklocka som gör att jag slipper köpa motsvarade Rolex OP i 36mm som inte görs längre.

Hemsidan är förstås helt körd - men Tudors Instagram fungerar utmärkt.

Nu spenderar jag till 99% min tid på KS med att läsa och inte skriva - men släppet idag måste ju ändå vara över all förväntan.

Är personligen ofta ohälsosamt skeptiskt och hittar fel med allt, fel visare, fel borstning osv osv men av de här nya modellerna villhöver jag, ALLA?!

Tyckte inte minst att BB36 med silver dial ser ut som en bra vardagsklocka som gör att jag slipper köpa motsvarade Rolex OP i 36mm som inte görs längre.

Hemsidan är förstås helt körd - men Tudors Instagram fungerar utmärkt.
Nya BB36an var spot on för det jag villhöver :)

BF3B0721-E03B-4744-8A50-2B81A749196F.jpeg

bra pris på den i silver

Intressanta släpp, speciellt chronon.
Ca 168.000:- för BB58 i guld :rolleyes: det hade varit bra om den kommit med en länk. Man behöver nog inte vara orolig för kötider på denna modell. :angel:

Tillbaka
Topp