TagetVia Instagram publicerar de nu prisinformation på klockorna. Kronografen listas på cirka 52k.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TagetVia Instagram publicerar de nu prisinformation på klockorna. Kronografen listas på cirka 52k.
Nya BB36an var spot on för det jag villhöverNu spenderar jag till 99% min tid på KS med att läsa och inte skriva - men släppet idag måste ju ändå vara över all förväntan.
Är personligen ofta ohälsosamt skeptiskt och hittar fel med allt, fel visare, fel borstning osv osv men av de här nya modellerna villhöver jag, ALLA?!
Tyckte inte minst att BB36 med silver dial ser ut som en bra vardagsklocka som gör att jag slipper köpa motsvarade Rolex OP i 36mm som inte görs längre.
Hemsidan är förstås helt körd - men Tudors Instagram fungerar utmärkt.
Komiskt att i videon säger man 14.1 mm thin. 14.1 mm är allt förutom thin!
168 kFan vad nice guld BB58 med grön tavla var! Någon som kommit in på sidan och kan se priset?
Såg det - helt sjukt. Så snygg var den inte...
Har kronan växt?![]()
bra pris på den i silver
Jag blev mest sugen på chronon. Jag tycker generellt att snowflakevisarna är perfekt för dykare men racingur ska ha smalare.Såg det - helt sjukt. Så snygg var den inte...![]()
Den hade passat bra på mitt nya Rubber-B
Bronze hade varit roligare valBB 58 i silver, den var grym! Guld, nja, gillar inte den gröna färgen. Vet inte varför man gör en i 18k guld heller, passar inte in på deras historia![]()
Frågan är om den är i samma size som Steel and Gold Chronon, de gjorde ju om caset till den från första BB ChrononHade hoppas på en mindre chrono, denna är ju nämnvärt tunnare än den förra.
Ja, är det någon som har lite mer specs på denna?Frågan är om den är i samma size som Steel and Gold Chronon, de gjorde ju om caset till den från första BB Chronon
Det är väl samma urverk som den första BB chronon.Frågan är om den är i samma size som Steel and Gold Chronon, de gjorde ju om caset till den från första BB Chronon
Kommer de svenska handlarna våga ta in ett ex eller två av den gröna i guld, ö.h.t?Intressanta släpp, speciellt chronon.
Ca 168.000:- för BB58 i gulddet hade varit bra om den kommit med en länk. Man behöver nog inte vara orolig för kötider på denna modell.
![]()