UncleBear
Silver
Naturligtvis skall jag bjuda på det vid första bästa tillfälle. Eftersom jag inte är första ägaren och har största respekten för säljaren vill jag avvakta med det. Ok svar?Får man höra lite om ursprunget då? Alltid kul IMHO![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Naturligtvis skall jag bjuda på det vid första bästa tillfälle. Eftersom jag inte är första ägaren och har största respekten för säljaren vill jag avvakta med det. Ok svar?Får man höra lite om ursprunget då? Alltid kul IMHO![]()
Har slaktat en läderjacka och några nation och gjort egna naton i läder. Tar typ 15min. Skulle aldrig lägga typ 400kr på ett nato i skinn.
Det är busenkelt, det som är problemet nu för tiden är tiden, så jag kan tyvärr inte bistå med detta.Schysst! Kan du fixa ett åt mig? Jag är helkass på sömnad och sånt...
Det är busenkelt, det som är problemet nu för tiden är tiden, så jag kan tyvärr inte bistå med detta.![]()
Vilken Tudor?Haha, jaja, skyll på tiden du
Har din Tudor inte kommit än eller har jag missat paketöppningen?
Ja, visst är det grymt....Det är något visst med matta tavlor och målade indexMen så svårt att fånga den känslan på bild.
![]()
Finns den att kika på i Sverige?![]()
Hands on review, nya Pelagos:
https://api.watchville.co/v2/posts/17591/click
Den blåa ser jäkla vass ut![]()
Vet faktiskt inte?Finns den att kika på i Sverige?
Den blåa färgen är helt magisk!![]()
Ser grym ut. Nästan så att man vill komplettera originalet med den nya blåa. Stor dock, tyvärr.![]()
Vet faktiskt inte?
Om den inte kommit in i butik än så måste det ske närsom![]()
Synd att 95% av deras text var direkt saxad från Tudors egna katalog som jag råkade studera igår....![]()
Har haft min i någon månad nu, är ganska försiktig av mig utan att vara överdriven. Jag har använt den dagligen sen inköp, under semestern, den har följt med på mc-resa till Skåne och Danmark, seglat och badat. Hittills inte en repa. Verkar inte vara så repkänslig i alla fall.Synd att den är i titan bara. Ni som äger Pelagos, hur är era erfarenheter av titanium vs stål? Känns som repor syns tydligare, mörknar lite lätt med tiden och patina inte blir lika snyggt utan snarare "fult" på titanium.
Ser grym ut. Nästan så att man vill komplettera originalet med den nya blåa. Stor dock, tyvärr.
Har haft min i någon månad nu, är ganska försiktig av mig utan att vara överdriven. Jag har använt den dagligen sen inköp, under semestern, den har följt med på mc-resa till Skåne och Danmark, seglat och badat. Hittills inte en repa. Verkar inte vara så repkänslig i alla fall.
Jag har inte heller upplevt min som repkänslig alls.Synd att den är i titan bara. Ni som äger Pelagos, hur är era erfarenheter av titanium vs stål? Känns som repor syns tydligare, mörknar lite lätt med tiden och patina inte blir lika snyggt utan snarare "fult" på titanium.
Klart du tål.Pelagos är ju så jäkla snygg men tål inte de tooliga "3D" indexen.![]()
Frågan är om man borde köpa Pelagos nu på typ Chrono24 eller vänta på den nya
I beg to differ, valmöjligheter är överskattat !Vänta på den nya, så kan du avgöra då om du vill köpa den eller föregångaren. Alternativ är bra!
I beg to differ, valmöjligheter är överskattat !
Och jagSade Kim Jong-un![]()