• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Schysst! Kan du fixa ett åt mig? Jag är helkass på sömnad och sånt...
Det är busenkelt, det som är problemet nu för tiden är tiden, så jag kan tyvärr inte bistå med detta. :)

Edit: Och resterna av jackan är slängd. Ett bra tips är att köpa en gammal sliten skinnjacka på secondhand, kostar inte många kronor om man hittar en riktigt sliten i tjockt skinn.

Senast ändrad:
Det är något visst med matta tavlor och målade index:) Men så svårt att fånga den känslan på bild.
image.jpg

Vet faktiskt inte?
Om den inte kommit in i butik än så måste det ske närsom:)

Har lite info - Tog mig en tur igår till samtliga tre Tudor AD i Stockholm. De vet fortfarande inte när den kommer dyka upp. Rob säger tidigast september när nästa shipment kommer och Krons och Nymans har inte hört alls utan tror också september.

I USA har den börjat hitta fram till ADs i slutet på förra veckan och såg på Instagram att våra vänner i Norge har någon AD som fått in.

Mao när som helst mellan idag och september/oktober är väl spannet. Tur att man ligger först på kölistan, väntan är jobbig men samtidigt lite mysig :)

Synd att den är i titan bara. Ni som äger Pelagos, hur är era erfarenheter av titanium vs stål? Känns som repor syns tydligare, mörknar lite lätt med tiden och patina inte blir lika snyggt utan snarare "fult" på titanium.

Synd att den är i titan bara. Ni som äger Pelagos, hur är era erfarenheter av titanium vs stål? Känns som repor syns tydligare, mörknar lite lätt med tiden och patina inte blir lika snyggt utan snarare "fult" på titanium.
Har haft min i någon månad nu, är ganska försiktig av mig utan att vara överdriven. Jag har använt den dagligen sen inköp, under semestern, den har följt med på mc-resa till Skåne och Danmark, seglat och badat. Hittills inte en repa. Verkar inte vara så repkänslig i alla fall.

Ser grym ut. Nästan så att man vill komplettera originalet med den nya blåa. Stor dock, tyvärr.

Jo, men så stor är den inte!
Har haft min i någon månad nu, är ganska försiktig av mig utan att vara överdriven. Jag har använt den dagligen sen inköp, under semestern, den har följt med på mc-resa till Skåne och Danmark, seglat och badat. Hittills inte en repa. Verkar inte vara så repkänslig i alla fall.

Upplever inte min som repkänslig.

Har brukat denna i mer än ett år nu;

image.jpg

Tillbaka
Topp