Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu börjar du låta som den där blondinen som ville få en Rolex Day Date gratis i aftonbladet för ett tag sedan...Men den här tråden är ju skitjobbig, sluta! Jag vill också ha en Tudor, nu, genast, ge mig!
Jag är inte blond, inte gratis heller för den delen...Nu börjar du låta som den där blondinen som ville få en Rolex Day Date gratis i aftonbladet för ett tag sedan...
Har mina bopålar i gamla fina Köping...Bra det !! Vart i Västmanland bor du ? Jag kommer från Norberg.
Totalt OT: jag föddes i Köping !Har mina bopålar i gamla fina Köping...
Jo, det fanns ju BB på sjukhuset här en gång i tiden... Men nu är vi tungt OT, svårt att rigga en Tudorkoppling på det här... Hur hamnade du på Island?Totalt OT: jag föddes i Köping !
Sitter som en fläskläpp!
![]()
![]()
Bra det !! Vart i Västmanland bor du ? Jag kommer från Norberg.
Vad trevligt ! Vi kanske kan ta en mini GTG någon gång när jag är hemma i Sverige ? Jag åker i princip alltid en sväng till Västerås då, om inte annat så för att trängas med folk på Erikslund köpcenterEn till västmanlänning här - Västerås
Bjuder tråden på en destro-BB
![]()
Vad trevligt ! Vi kanske kan ta en mini GTG någon gång när jag är hemma i Sverige ? Jag åker i princip alltid en sväng till Västerås då, om inte annat så för att trängas med folk på Erikslund köpcenter![]()
Jag bor i Norberg men har ärenden till V-ås lite nu och då. Har tyvärr ingen Tudor men sådant kan ju ändras ;-)Absolut! Jag brukar styra GTGs. Glöm inte DJn på ön
Ser någon annan västeråsare detta är det bara att PMa, eller någon som har lust att åka en bit för en GTG! Tänkte styra en i Västerås i september.
Kommer gärna på GTG i Västerås om det funkar med schemat! Edit: också Tudorlös men man vet ju aldrig hur det ser ut i september...Absolut! Jag brukar styra GTGs. Glöm inte DJn på ön
Ser någon annan västeråsare detta är det bara att PMa, eller någon som har lust att åka en bit för en GTG! Tänkte styra en i Västerås i september.
Jag kommer från FagerstaBra det !! Vart i Västmanland bor du ? Jag kommer från Norberg.
Idag tänkte jag tanken om att byta min Hydronaut mot en breitling. kan någon slå mig tack?
gärna. men är väl inte riktigt i samma prisgrupp?Föreslår att du byter den mot en Vintage Sub eller någon modell från Heritage serien istället!
Va fan va med guld du hittade då, var ute en sväng idag som paus i fisket men hittade bara 5-6 st och sen typ 50 liter blåbärGulnande index...
Tyckar att det är skönt att det är lite kvar till jämförelseobjekten.![]()
Från en helt ny medlem med två inlägg. Känns säkert, kör!
Kändes inte som det var så mycket. Ser mer ut hemma när de läggs på en bricka...Va fan va med guld du hittade då, var ute en sväng idag som paus i fisket men hittade bara 5-6 st och sen typ 50 liter blåbär
Kändes inte som det var så mycket. Ser mer ut hemma när de läggs på en bricka...
Fisket, vad det efter gös eller abborre? Någon fiskelycka?
Noterat att det finns en fisketråd (lina) på forumet. Fiskar en del
Din Ranger är väldigt fin. Kan bli en ny jakt för mig på en. Skall läsa på och utvärdera. Härligt med nya uppgifter!Abborre men ytterst dålig utdelning men två hyfsade iaf. Fiskar på tok för sällan. Tudor Rangern gjorde sig bra i naturen iaf![]()