The_Escapement🦜
Silver
Tvättstugan har bästa ljuset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt och grattis! Alltid en grym känsla när man efter långt span får upp den på handleden.Min första Tudor. Tveklöst en keeper! Ingen liten tunnis men det är så jag vill ha det. Den är kaxig, tar plats, utan att vara vräkig. Har länge spanat på den här
Congrats!Min första Tudor. Tveklöst en keeper! Ingen liten tunnis men det är så jag vill ha det. Den är kaxig, tar plats, utan att vara vräkig. Har länge spanat på den här
Mad tanke på att man inte kan göra sedda saker osedda låter det som att jag varken bör titta närmre på min 58:a eller panna!?! Älskar båda klockorna alldeles för mycketPåtal om det minimala dammkorn som finns insidan av glaset på min bb58, så inspekterade jag mina andra klockor. Bland annat en Panerai, och kunde även där se ett minimalt dammkorn, så det verkar ju inte vara ovanligt...Min victorinox har vid närmare inspektion ett flertal dammkorn.
Näää alltså såg det på 58an av en slump, man får ju verkligen kolla i vissa ljus och vinklar för att märka av det. Tror jag får acceptera detta då det inte är något som märks av egentligen...Mad tanke på att man inte kan göra sedda saker osedda låter det som att jag varken bör titta närmre på min 58:a eller panna!?! Älskar båda klockorna alldeles för mycket
Lånar fruns black bay 58. Satte den på ett läderband. Har aldrig riktigt fattat hur snygg den är förrän den satt på min handled och i solljus!
Måste nog köpa mig en egen 58..
Det är en Hirsh Liberty. Passade väldigt fint!Nice! Vad är det för band du har? Det var ruskigt snyggt!
Finns en billig på K&S just nu, just sayin..
Jag visste inte att det var så vanligt.Näää alltså såg det på 58an av en slump, man får ju verkligen kolla i vissa ljus och vinklar för att märka av det. Tror jag får acceptera detta då det inte är något som märks av egentligen...
Sitter riktigt bra!Fick tag på denna igår! Andra dagen som Tudorägare.
Kör! Väldigt nöjd med min. Vilken färg?Blir bara mer och mer sugen på en 58:a.
Kör! Väldigt nöjd med min. Vilken färg?
Svåraste valet ever..Tidigare var jag endast intresserad av den svarta men den blåa är nog inte fy skam den heller.
Tidigare var jag endast intresserad av den svarta men den blåa är nog inte fy skam den heller.
Ikke att förglömma den i silver med grå tavla. Ser riktigt fin ut.Tidigare var jag endast intresserad av den svarta men den blåa är nog inte fy skam den heller.
Den blå är ganska mångsidig enligt mig då den skiftar färg väldigt tydligt beroende på ljusTidigare var jag endast intresserad av den svarta men den blåa är nog inte fy skam den heller.
Ikke att förglömma den i silver med grå tavla. Ser riktigt fin ut.
Att urverket syns kan jag hålla med om inte är särskilt vackert. Avsaknaden av lämplig länk kan jag tycka gör det lite tråkigt oxå.Den är fin men njae, gillar inte att se urverket, färgen känns liiite tråkig också.
Nej glasbaksida på en dykare känns bara fel.Den är fin men njae, gillar inte att se urverket, färgen känns liiite tråkig också.
Va fasen... locka mig inte i fördärvet igen Mitt "ha-begär" växer sig starkare Jag kommer bli ruinerad av att hänga på detta forumetDen blå är ganska mångsidig enligt mig då den skiftar färg väldigt tydligt beroende på ljus
Har haft förmånen att äga båda sålde av dem och väntar nu på en svart igen....Tidigare var jag endast intresserad av den svarta men den blåa är nog inte fy skam den heller.
Kan tycka att glasbaksida är lite kul nytänk även om det inte riktigt är en dykare i den klassiska bemärkelsen längre. Men som nämnts tidigare. Det är ju så vansinnigt fult. Om det varit en Omega co-axial eller bättre hade det varit värt det.Nej glasbaksida på en dykare känns bara fel.
Har haft 3 svarta och en blå 58 och skulle antagligen köra blå igen då den enligt mig är bättre i längden.
Jo tack det är lika säkert som ”death and taxes”.Va fasen... locka mig inte i fördärvet igen Mitt "ha-begär" växer sig starkare Jag kommer bli ruinerad av att hänga på detta forumet