GlädjedödareFrån en helt ny medlem med två inlägg. Känns säkert, kör!
Tycker för övrigt den ser hemsk ut med all den nya texten på tavlan.
Nä det är väl inte så säkert att köpa just den...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GlädjedödareFrån en helt ny medlem med två inlägg. Känns säkert, kör!
Tyvärr har Island korkade bestämmelser som gör att jag drar mig för att föra den ur landet, kan förklara i ett PM om du vill.Absolut! Jag brukar styra GTGs. Glöm inte DJn på ön
Ser någon annan västeråsare detta är det bara att PMa, eller någon som har lust att åka en bit för en GTG! Tänkte styra en i Västerås i september.
+1 ! Som en halv novell att ha fyra rader text nedanför visarna ju.Från en helt ny medlem med två inlägg. Känns säkert, kör!
Sluta lägga upp bilder på den där, jag lider våndor och kval varje gång jag ser den eftersom jag inte har en självÄr grymt sugen på den nya Pelagosen.. Hoppas bara den är lika snygg i verkligheten som på bild![]()
Haha insåg att bilden och texten inte hade med varandra att göra så bilden fick rykaSluta lägga upp bilder på den där, jag lider våndor och kval varje gång jag ser den eftersom jag inte har en själv![]()
Bästa calzonen ever görs på Dalavägen juh !Jag kommer från Fagersta![]()
Tyvärr har Island korkade bestämmelser som gör att jag drar mig för att föra den ur landet, kan förklara i ett PM om du vill.
Jobbar på en recension, tar nog en vecka till. Men det är en enormt trevlig och mångsidig klocka. Väldigt nöjd med den och den kompletterar min Black Bay väldigt bra!Din Ranger är väldigt fin. Kan bli en ny jakt för mig på en. Skall läsa på och utvärdera. Härligt med nya uppgifter!
Gillar din förra bild på klockan med läder från Bulang & sons.
Ser fram emot recension!Jobbar på en recension, tar nog en vecka till. Men det är en enormt trevlig och mångsidig klocka. Väldigt nöjd med den och den kompletterar min Black Bay väldigt bra!
Vad hände där. Inte vad jag tänkt!Brukar ni salta och peppra efter att de är förvällda? Själv vill jag köra dem lite hårdare så att de blir mer krispiga. Tritiumet lär också reagera. Läst om projekt där klockor ugnsbakas för att få fram den sköna patinalooken![]()
Missade att lägga ut wristshot med bättre ljus (eller ljud, Dixie)Nu vill jag se ett wristshot med bulangs skinnato!
Är man uppväxt med farbro Barbro så är man!Missade att lägga ut wristshot med bättre ljus (eller ljud, Dixie)
Nöjd över klockan är ett understatement. Genomskådas kanske efter bilderna på detta forum. Kan väl inte påstå att jag varit direkt aktiv tidigare..![]()
Sett lite bilder på dina klockor tidigare i andra trådar. JLC:n är grym. I min bok är den högt upp på listan.Börjar tröttna på era bilder, vill lägga upp egna.![]()
Väger upp med en bild på gummi för säkerhets skull då!Läder är ALDRIG OK på dykare, inbilla er inget annat.![]()
Skönt att Stålbandet är med om jag blir sugen på ett bad. Innehar Padi open water.Läder är ALDRIG OK på dykare, inbilla er inget annat.![]()
Vet inte om det är min stadiga whiskey eller dina bilder som är anledningen, men jag blir typ illamående av bilderna.Väger upp med en bild på gummi för säkerhets skull då!
Är det någon som kan säga om mitt bezelinlägg är korrekt till klockan (annat än att det är nytt)? Finns ju fatfont antar jag?
Edit: ledsen för dåliga bilder..
![]()
![]()
Det beror också på klockan. Denna kombon är jag nöjd med så långt. Därav valet av nubuknato för att skilja dem åt i känsla. Även nöjd med storasyster Rolex.Läder är ALDRIG OK på dykare, inbilla er inget annat.![]()
Som sagt, läder på dykare är aldrig OK.Det beror också på klockan. Denna kombon är jag nöjd med så långt. Därav valet av nubuknato för att skilja dem åt i känsla. Även nöjd med storasyster Rolex.![]()
Fan också, blir jag mer accepterad om jag skickar in min andra blåa krigare?Som sagt, läder på dykare är aldrig OK.
Fåntratt. Klart det är! Inbilla er inget annatLäder är ALDRIG OK på dykare, inbilla er inget annat.![]()
Det är de klockorna, tillsammans med en njure som jag hoppas kan generera en Rolex Sub red från 1970.Fan också, blir jag mer accepterad om jag skickar in min andra blåa krigare?![]()