• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Svårt det här med hypade klockor som visar sig leva upp till hypen. Riskerar bli owg med en dykare när jag precis kommit fram till att jag är en kronograf-dude...
20210622_122938.jpg

Svårt det här med hypade klockor som visar sig leva upp till hypen. Riskerar bli owg med en dykare när jag precis kommit fram till att jag är en kronograf-dude...
20210622_122938.jpg
BB Chrono, snygg men funktionen går förlorad med screw down pushers. Imo är Speedy det perfekta komplementet till dykaren. Inte vattentät men var sak har sin plats. För mig är BB58 en riktigt bra daily beater. M a o kör på en var om du har möjlighet :)
Glad midsommar!

BB Chrono, snygg men funktionen går förlorad med screw down pushers. Imo är Speedy det perfekta komplementet till dykaren. Inte vattentät men var sak har sin plats. För mig är BB58 en riktigt bra daily beater. M a o kör på en var om du har möjlighet :)
Glad midsommar!
Aldrig fastnat för BB chrono, för futuristisk för min smak. Blir definitivt en speedy nu när de fixat till den ;) Fram tills jag köper den kommer longines big eye stå ensam för kronografplatsen.

Blast from the past! Detta var tider det. Ägnar midsommardagen åt lite tillbaka blick. Mycket kul som skrevs om BB58 vid släppet och omkring hype etc. för tre år sedan. För den som har långtråkigt kan man starta runt sidan 400 och framåt. ;)
Även intressant att se hur BB58 OG priserna och köbildningen (av olika anledningar) är i paritet med 2018.

Hur många av er som skaffade en BB58 ellrr GMT 2018 har kvar den idag?

Senast ändrad:
Blast from the past! Detta var tider det. Ägnar midsommardagen åt lite tillbaka blick. Mycket kul som skrevs om BB58 vid släppet och omkring hype etc. för tre år sedan. För den som har långtråkigt kan man starta runt sidan 400 och framåt. ;)
Även intressant att se hur BB58 OG priserna och köbildningen (av olika anledningar) är i paritet med 2018.

Hur många av er som skaffade en BB58 ellrr GMT 2018 har kvar den idag?
Haft 2 svarta samt 1 blå 58. 1 GMt. Fina men nåt klickade inte hos mig oklart vad egentligen när det gäller BB58. GMT är way to high imho så den lämnade typ direkt .

Tillbaka
Topp