Tycker det ser coolt ut, våga bära små klockor!Tycker den känns liten på armen men ser bra ut på bild. Vad tycker ni?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker det ser coolt ut, våga bära små klockor!Tycker den känns liten på armen men ser bra ut på bild. Vad tycker ni?
![]()
skaplig klockbrännaDen här vinkeln kommer jag aldrig bli trött på
![]()
Lugn nu. Hypen har lagt sig sedan längeShit vad bra den är. Perfekt storlek!
![]()
![]()
![]()
Perfekt läge att köpa då, slipper man betala över listLugn nu. Hypen har lagt sig sedan länge
(Ja den är grym, grattis)
Hehe ja. Tycker man ser många över list fortfarande.Perfekt läge att köpa då, slipper man betala över list
Tack!
Skaffa en blå då? Ägde en, bästa klockan jag ägt, dock fick den gå eftersom den saknade datum.Hehe ja. Tycker man ser många över list fortfarande.
Har varit lite sugen på att köpa en igen (för tredje gången). Men har tröttnat snabbt på gilt-färgen.
Men den är så jäkla perfekt på många sätt
Den har inte alls tilltalat mig faktisktSkaffa en blå då? Ägde en, bästa klockan jag ägt, dock fick den gå eftersom den saknade datum.
Jag tror de aldrig släppa något sånt. För jag menar, det blir ett direkt ut mot storebrors Sub. Eller?Den har inte alls tilltalat mig faktisktmen borde testa egentligen
Men hade de släppt en svart utan gilt med vita index/visare så hade jag blivit glad!
Så är det säkert. Men önsketänkande från min sidaJag tror de aldrig släppa något sånt. För jag menar, det blir ett direkt ut mot storebrors Sub. Eller?
Den gick till en förträfflig ägareSkaffa en blå då? Ägde en, bästa klockan jag ägt, dock fick den gå eftersom den saknade datum.
Ja, som dessutom visade sig vara kungen av jämförelsebilder här på forumet.Den gick till en förträfflig ägare![]()
Haha, alltid redo!Din retsticka @Nissestr![]()
Allt hänger så klart på vad man gillar. Den ser inte mindre ut än den här gamla Rollen.Tycker den känns liten på armen men ser bra ut på bild. Vad tycker ni?
![]()
Har själv haft 4 svarta och en blå, precis som du tröttnar jag på gilt-färgen så nu är en blå på väg igen.Den har inte alls tilltalat mig faktisktmen borde testa egentligen
Men hade de släppt en svart utan gilt med vita index/visare så hade jag blivit glad!
Grattis och instämmer. Men 7 bilder i flera inlägg är lite väl entisuastiskt.Shit vad bra den är. Perfekt storlek!
Kände så med innan jag satt i butik och hade chansen att köpa. Föredrar OG men den blå är riktigt bra i verkligheten.Den har inte alls tilltalat mig faktisktmen borde testa egentligen
Är du säker att tavla går att byta? Kollade med AD och Tudor Sub gick det inte alls att byta tavla på.Lagt ut en köpes men där brukar det inte vara så hög aktivitet så slänger ut det här också. Om någon sitter på en 79260 eller 79270 på oyster dem funderar på att sälja så dra gärna iväg ett PM. Främst ute efter en panda men ny tavla går det ju alltid att byta till.![]()
Kaplans har en tavlaGick i alla fall för bara något år sen när jag hade en 79280.![]()
Tack för tipset men först klocka och sen rätt tavla.Kaplans har en tavla
Mina Sidor - Kaplans Auktioner
www.kaplans.se
Det kan nog stämma tyvärr (6mån). Best bet är nog att hugga här på K&S när sommar feelingen lagt sig. Blå är det generellt kortare tid på.Hade precis en diskussion med en kollega som var sugen på en BB58 med svart urtavla & bezel varpå han nämner att väntetiden är 6-12 månader.
Det kan väl inte stämma, eller?