Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Diskussion med olika AD som säger samma sak samt ganska bra insyn i supply chain delen. Detta är f ö inget ovanligt vid tillverkning.
Aldrig tänkt på att relationen mellan visare och tavla (hourmarkers) egentligen inte är ”korrekt”.
Photoshoppad bild drar direkt tankarna till en mindre Pelagos
![]()
På tal om denna, någon som har en i sin ägo som vill dela bild?Hyfsad markup på BB58 i brons på Chrono24. Lär ju sjunka, men kul att se att det finns efterfrågan på Tudor. Tror att produktionen kommer att se till att mätta efterfrågan.
Lika skön känsla som när man har en ny klocka på handledenFru/barn fri![]()
![]()
Tror du att Tudor vill sälja antalet som marknaden efterfrågan om de väljer att sälja den i boutiques bara?Hyfsad markup på BB58 i brons på Chrono24. Lär ju sjunka, men kul att se att det finns efterfrågan på Tudor. Tror att produktionen kommer att se till att mätta efterfrågan.
Jag råkar veta att den går att beställa hos AD som inte är boutique, så det lär släppas på volymen framöver.Tror du att Tudor vill sälja antalet som marknaden efterfrågan om de väljer att sälja den i boutiques bara?
Jag tar gärna namnet på den ADn? Min AD har ingen tillgång till dem.Jag råkar veta att den går att beställa hos AD som inte är boutique, så det lär släppas på volymen framöver.
Vill inte outa dem, men prova de största så lär du lyckas.Jag tar gärna namnet på den ADn? Min AD har ingen tillgång till dem.
Snygga bilderVart lite spontan köp ikväll..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack..Snygga bilder![]()
Så snygg! Var köpte du? Har själv börjar fungera på en och spanat febrilt på köp och sälj delen härVart lite spontan köp ikväll..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Så snygg! Var köpte du? Har själv börjar fungera på en och spanat febrilt på köp och sälj delen här
Japp, så borde det vara.Jag har en fråga till er kunniga. Köpte ju en Tudor black bay 58 igår. Helt komplett med allt, boxar , cert mm. Även butikskvitto. Min är ju uttagen i April 2019. Dvs då när det var 2års world wide garanti. Läste detta på Tudors hemsida. Innebär det att jag har ytterligare 15mån garanti kvar?![]()
Riktigt bra isåfall..Japp, så borde det vara.
Så snygg! Var köpte du? Har själv börjar fungera på en och spanat febrilt på köp och sälj delen här
Inget att tveka på det är bara att trycka av. OK prissatt och vad som verkar vara i bra skick. Dessutom har du ju resten av sommaren att använda den på vid vatten och annat festligt.Avslutad - Tudor BB58 fullset - 31k
Nu säljer jag min Tudor BB58, en fantastisk klocka som verkligen utmanar storebror Rolex. Storleken är som alla säger perfekt och passar allt. diameter: 39mm Box: Ja Cert: ja År: 2019 (maj) Urverk: MT5402 (inhouse) Gångreserv:ca 70h Glas: safir noteringar: Klockan är använd och finns spår av...klocksnack.se
Vilka bilder!Vart lite spontan köp ikväll..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack..Vilka bilder!
Jag har både Chrono och B58 silver och ja den är ju större men kan ju inte påstå att det stör mig. Den är ju både lite högre och större men jag upplever inte den som stor. Byter jag däremot mot min BB36 så känns ju den stor men det försvinner ju efter ett tag. Så det är bara att slå till.Nån som lyckats komma över en BB Chrono och kan berätta vad ni tycker isf? Klämde på en hos Krons men tyckte den kändes antingen för stor efter att ha använt min BB58 under längre tid.
Härligt! Funderar själv på att skaffa en när jag läser tråden, till jag inser att det faktisk sitter en på handleden redanGlömt hur bra den var. Samma känsla som när jag ägde den 2018..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()