Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!![]()
Jag var sugen på klockan och ville ha den NU. Köpt till listpris. Perfekt sommarklocka.
Smakfull - känns både som en sommar- och vinterklocka av någon anledning. Grattis!Tackar!
![]()
Riktigt fin! Grattis!Tackar!
![]()
Tack! För mig är det nog mer en sommarklocka.Smakfull - känns både som en sommar- och vinterklocka av någon anledning. Grattis!
Länk funkar alltid bra, men jag brukar även köra med ett MN-strap (Erikas Original) på sommaren. Superskönt.Vilket band föredrar ni till en BB58 black nu på sommaren, eller är det länk som gäller![]()
Instämmer helt, löjligt skönt. Gillar tyngden på länk och imo blir den mer "toolig", men med MN som anpassar sig efter kroppsvärmen under dagen och som torkar snabbt är det ett grymt val.Länk funkar alltid bra, men jag brukar även köra med ett MN-strap (Erikas Original) på sommaren. Superskönt.
![]()
rätt läckert imo. men kanske mer för stranden och under korta stunder
Ja länk är ju standard, men ville testa nu till beachen . Sjukt skönt gummi i alla fall!rätt läckert imo. men kanske mer för stranden och under korta stunder![]()
På stranden känns det som ett grymt val.Ja länk är ju standard, men ville testa nu till beachen . Sjukt skönt gummi i alla fall!
rätt läckert imo. men kanske mer för stranden och under korta stunder
Jamen faktiskt! Det ultimata Baywatch…watchrätt läckert imo. men kanske mer för stranden och under korta stunder![]()
Kör grönt gummi just nu, men länk är ALLTID rättVilket band föredrar ni till en BB58 black nu på sommaren, eller är det länk som gäller![]()
"For Exhibition Only" för de nya kronograferna och BB58 silver, men ändå bra att man kan prova innan man beställerSkyltfönstret på Krons för er som letar efter kronon och övrigt![]()
![]()
Aha va fan det var något nytt. Inte länge sen jag var inne där och dem sa att allt som är på display finns i butiken. Något nytt dem börjat med kanske"For Exhibition Only" för de nya kronograferna och BB58 silver, men ändå bra att man kan prova innan man beställer![]()
Inte så vanligt att de har det, de hade det dock med de nya färglada Oyster Perpetual i höstas, blev besviken när jag såg skyltenAha va fan det var något nytt. Inte länge sen jag var inne där och dem sa att allt som är på display finns i butiken. Något nytt dem börjat med kanske
Vad är det för gummi?
- Synd att Tudor imiterar Rolextramset. Låt den kund som kommer in och vill handla göra det om klockan finns i lager. Tycker jag alltsåSkyltfönstret på Krons för er som letar efter kronon och övrigt![]()
![]()
Är det Tudors fel att en återförsäljare inte har en klocka eller vill sälja en klocka till just dig?- Synd att Tudor imiterar Rolextramset. Låt den kund som kommer in och vill handla göra det om klockan finns i lager. Tycker jag alltså![]()
Är inte det en standard grej? Sedan kan de ev. ha skarpa versioner ändå.Aha va fan det var något nytt. Inte länge sen jag var inne där och dem sa att allt som är på display finns i butiken. Något nytt dem börjat med kanske
- Citerar dig ” inte vill sälja en klocka till just dig”. För övrigt skrev jag ”om klockan finns i lager”. Våra åsikter om affärsidé/moral är olika, men åsikten är fri och jag respekterar naturligtvis din.Är det Tudors fel att en återförsäljare inte har en klocka eller vill sälja en klocka till just dig?
Sen går alla Tudors serieproducerade klockor att få tag i väldigt snabbt, om man inte är lat och rädd för kontakter.
Vad är det för gummi?
Jag har det blå till min BB36 blå och är jättenöjd med det skall också beställa ett svart till min BB58 silver.![]()
Black Bay 41
Customize your Tudor Black bay with our integrated rubber straps designed and built for exclusive fitment on the Tudor Black Bay Watch.vanguardstraps.com