Watchwatcher85
Silver
Tacksam för helgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur kan denna klocka ha blivit discontinued och utbytt med en lilablå sunburst-ish tavla. Obegripligt.Tacksam för helgen
![]()
![]()
Sen insåg jag en annan detalj: det snyggaste släppet på WoW var Vacheron. helt underbara Overseas Dual Time.Nu i rätt tråd (newbie-fail)
Det var lite av det här axplocket som jag hade hoppats att Tudor skulle inspireras av, men tyvärr så bjuder inte 100-års jubileet på något som (jag tror) någon hade hoppats på (innerst inne) förutom mindre uppdateringar på existerande modeller...
![]()
Cool klocka, världens äckligaste ölVar i Paris förra veckan och såg en limited edition som jag aldrig förr sett
![]()
Sen dök nedan upp: Heineken-edition. Lätt den häftigaste och snyggaste limited edition. Särskilt då många Heineken har druckits under åren
![]()
Vad är det för franskt jubileum som firas 2014-2024?Var i Paris förra veckan och såg en limited edition som jag aldrig förr sett
![]()
Sen dök nedan upp: Heineken-edition. Lätt den häftigaste och snyggaste limited edition. Särskilt då många Heineken har druckits under åren
![]()
Vad är det för franskt jubileum som firas 2014-2024?
Heineken ska drickas i Holland - där är den som godast. En vårdag på en uteservering = oslagbartCool klocka, världens äckligaste öl![]()
Smakar precis lika illa i Holland. Kan var den enda öl som är så dålig att jag faktiskt tackar nej till att dricka öl, om det är den enda som serveras.Heineken ska drickas i Holland - där är den som godast. En vårdag på en uteservering = oslagbart![]()
För att hårdra det, lager som lager en solig vårdag på en uteserveringSmakar precis lika illa i Holland. Kan var den enda öl som är så dålig att jag faktiskt tackar nej till att dricka öl, om det är den enda som serveras.
Ser trevligt ut faktiskt!Min önskelista inför sommaren. Jag hoppas på en BB58 med äggskalsvit tavla och svart bezel. AI-fix från min blå BB58
![]()
Typ en mindre BB68 alltså?Min önskelista inför sommaren. Jag hoppas på en BB58 med äggskalsvit tavla och svart bezel. AI-fix från min blå BB58
![]()
Ja, fast utan sunburst och mer vit än silvrig. En grå variant skulle vara ok också, jag är inte så kräsenTyp en mindre BB68 alltså?
![]()