Ute och gör Västerås osäkert.
![]()
![]()
Eller ptja, bebisen i bärselen gör väl att man. Håller sig hyfsat lugn.
Ser härligt ut! Jädrar vad fin den är
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ute och gör Västerås osäkert.
![]()
![]()
Eller ptja, bebisen i bärselen gör väl att man. Håller sig hyfsat lugn.
Ännu bättre IRLSer härligt ut! Jädrar vad fin den är![]()
Jag är rädd att jag snart blir varse...Ännu bättre IRL![]()
JA!!Jag är lite sugen på en BB58 igen men svart denna gång. Ska man köpa?
Älskar retoriska frågor.Jag är lite sugen på en BB58 igen men svart denna gång. Ska man köpa?
Jag har haft den blå och gillade den, klickade inte helt dock. Lite rädd att det ska bli samma med denna.Älskar retoriska frågor.
Vad tycker du själv?
Guld? Silver? Brons?Jag har haft den blå och gillade den, klickade inte helt dock. Lite rädd att det ska bli samma med denna.
Vad var det som inte fungerade med den blå? För min del är det lite mer färg och liv i den svarta som gör den bättre än den blå. Speciellt med den röda triangeln som bryter av från allt annat. Däremot om man är osäker på gilt så är set ju en del på den svarta.Jag har haft den blå och gillade den, klickade inte helt dock. Lite rädd att det ska bli samma med denna.
Ja det kommer ju ut rätt många hela tiden. Och 925:an verkar ständigt återkommande också ifall den lockar mer.Guld? Silver? Brons?
Den svarta är ju relativt lättsåld så det går ju kränga iväg den om det inte klickar?
Jag vet inte riktigt, det kanske bara var att jag var sugen på något annat just då. Jag gillade färgen och utförandet m.m. så det var inte därför.Vad var det som inte fungerade med den blå? För min del är det lite mer färg och liv i den svarta som gör den bättre än den blå. Speciellt med den röda triangeln som bryter av från allt annat. Däremot om man är osäker på gilt så är set ju en del på den svarta.
Ja det kommer ju ut rätt många hela tiden. Och 925:an verkar ständigt återkommande också ifall den lockar mer.
Go for it!Jag vet inte riktigt, det kanske bara var att jag var sugen på något annat just då. Jag gillade färgen och utförandet m.m. så det var inte därför.
![]()
Velar lite då jag även är sugen på den nya Speedyn.Go for it!

Kontakta valfri boutique. Alternativt c24Hur får man tag i en Black Bay fifty-eight Bronze?![]()
Kan man köpa klockan av en butik även om man inte är på plats fysiskt? Finns ju några på c24 men till dubbla priset.Kontakta valfri boutique. Alternativt c24
Vet inte hur det är generellt men den jag kontaktat i Tyskland skickar tyvärr inte så där måste man möta upp.Kan man köpa klockan av en butik även om man inte är på plats fysiskt? Finns ju några på c24 men till dubbla priset.
Ska du åka ner då?Vet inte hur det är generellt men den jag kontaktat i Tyskland skickar tyvärr inte så där måste man möta upp.
Det var planen initialt. Nu har det dock blivit ett annat stort köp så kommer förmodligen inte ta den.Ska du åka ner då?
Vad blev priset i SEK?Det var planen initialt. Nu har det dock blivit ett annat stort köp så kommer förmodligen inte ta den.
45.160:- ink enligt tudors hemsida men affären görs i € så det hänger väl på kursen vid dagen för köp.Vad blev priset i SEK?
Hur länge håller de en klocka då? Eller det finns fler av denna än tex chronon? Fick inte ens ställa mig i kö till den...Det var planen initialt. Nu har det dock blivit ett annat stort köp så kommer förmodligen inte ta den.
Ingen aning. Får säkert några dagar på mig innan den går vidare till nästa person på tur.Hur länge håller de en klocka då? Eller det finns fler av denna än tex chronon? Fick inte ens ställa mig i kö till den...
Speedy är iof ett grymt alternativ. Men med mindre vattentäthet får rätt lite uppmärksamhet tyvärr eftersom det blir en hämmande faktor med barn. Visst kan man hoppa i med den i vattnet etc. men förderar en klocka där jag inte ens behöver tveka.Velar lite då jag även är sugen på den nya Speedyn.
KBK! Hojta om du vill ha en ny men slippa köJag är lite sugen på en BB58 igen men svart denna gång. Ska man köpa?
Är det fortfarande kö på den svarta och blåa BB58KBK! Hojta om du vill ha en ny men slippa kö![]()
Pratade med Krons i juni då var det fortfarande kö på dem med länk. Tror de hade 50+ uppskrivna på blå och lite fler på svart då. Men på NATO eller läder borde det finnas.Är det fortfarande kö på den svarta och blåa BB58
Början på juli fanns blå på länk i butik hos Krons.Pratade med Krons i juni då var det fortfarande kö på dem med länk. Tror de hade 50+ uppskrivna på blå och lite fler på svart då. Men på NATO eller läder borde det finnas.
OK! Fördelen på sommaren är ju att många inte har möjlighet att plocka ut på sommaren och AD brukar inte gärna vilja ha den liggandes. Men hoppas att hypen nu är över och att tillgången blir mer normal.Början på juli fanns blå på länk i butik hos Krons.
Så kan det vara, jag blev glad och köpte den!OK! Fördelen på sommaren är ju att många inte har möjlighet att plocka ut på sommaren och AD brukar inte gärna vilja ha den liggandes.