• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ute och gör Västerås osäkert.
PXL_20210724_193244836.jpg

PXL_20210724_193254820.jpg

Eller ptja, bebisen i bärselen gör väl att man. Håller sig hyfsat lugn.

Ser härligt ut! Jädrar vad fin den är:D

Jag har haft den blå och gillade den, klickade inte helt dock. Lite rädd att det ska bli samma med denna.
Vad var det som inte fungerade med den blå? För min del är det lite mer färg och liv i den svarta som gör den bättre än den blå. Speciellt med den röda triangeln som bryter av från allt annat. Däremot om man är osäker på gilt så är set ju en del på den svarta.
Guld? Silver? Brons?

Den svarta är ju relativt lättsåld så det går ju kränga iväg den om det inte klickar?
Ja det kommer ju ut rätt många hela tiden. Och 925:an verkar ständigt återkommande också ifall den lockar mer.

Vad var det som inte fungerade med den blå? För min del är det lite mer färg och liv i den svarta som gör den bättre än den blå. Speciellt med den röda triangeln som bryter av från allt annat. Däremot om man är osäker på gilt så är set ju en del på den svarta.

Ja det kommer ju ut rätt många hela tiden. Och 925:an verkar ständigt återkommande också ifall den lockar mer.
Jag vet inte riktigt, det kanske bara var att jag var sugen på något annat just då. Jag gillade färgen och utförandet m.m. så det var inte därför.

20201113_074810-01-01.jpeg

Hur länge håller de en klocka då? Eller det finns fler av denna än tex chronon? Fick inte ens ställa mig i kö till den...
Ingen aning. Får säkert några dagar på mig innan den går vidare till nästa person på tur.
Har du testat hos flera? Jag hörde av mig via Mail på releasedagen, kanske var tur och träff att hamna på ”listan”. Å andra sidan har de inte gett någon prognos alls på när den kommer.

Tillbaka
Topp