• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hmm vad är snyggare? Grönt ele khaki? 🤔
20210723_174853.jpg
20210723_140929.jpg

Sorry men inne på min honeymoon 😁. Vet inte om jag skrivit det tidigare men ägde Tudor BB58 redan sommaren 2018 när dom släpptes. Hade den nästan 1 år innan jag sålde. Ägt många klockor där imellan. Nu när jag testat många andra kom jag tillbaka till BB58 och inser att för dessa pengar finns typ inget bättre. Riktigt bra på natoband , men känns snäppet lyxigare på länk..😁
20210723_211446 (1).jpg

Jag är lite sugen på en BB58 igen men svart denna gång. Ska man köpa?
Det tycker jag, om det inte bara är för att ha en ursäkt för att kolla K&S extra mycket. 😂
Skämt åsido, gjorde ett återköp på en svart (efter att ha förlustat mig med en blå) och har mer eller mindre bestämt mig för att nu får den stanna.

Ingen GADA men en bra tool watch som tål och fungerar med det mesta. Målsättningen för mig är att ge den en ordentlig patina.
Kör bara kör!!!!!!

Tillbaka
Topp