Fixar en bild i morgon sen barn och barnbarn åkt hemVore fint att få se en familjebild om det behagas.@Been
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fixar en bild i morgon sen barn och barnbarn åkt hemVore fint att få se en familjebild om det behagas.@Been
Misstänkte att den där skulle gå snabbt. Riktigt bra pris. Finns ett par köpesannonser ute dessutom.För den som är sugen på en grym GADA.
Avslutad - Tudor Black Bay 36, stållänk, fullset - oanvänd
Köpte en Tudor Black Bay 36 med svart urtavla och stållänk. Bar den ett par timmar hemma innan jag insåg att den var för lik min Rolex Datejust 36... Därav försäljningen. Om klockan Fullset givetvis På stållänk Oanvänd (i princip), alltså inga repor alls Kvitto från originalköp finns kvar...klocksnack.se
Inte härRegnat ju redan..![]()
![]()
Det hade varit helt fantastiskt att få se!!Fixar en bild i morgon sen barn och barnbarn åkt hem
Oj den gick snabbt. Men som sagt rätt tid på året att sälja och ärligt pris.Misstänkte att den där skulle gå snabbt. Riktigt bra pris. Finns ett par köpesannonser ute dessutom.
Det var nog den snabbaste affären jag har gjort.Oj den gick snabbt. Men som sagt rätt tid på året att sälja och ärligt pris.
Riktigt fin samling!!! Tack för att du delar med dig
Jag har hittills aldrig sålt en klocka så , men man vet ju aldrig.Riktigt fin samling!!! Tack för att du delar med dig
Har du någon som du gillar mest? Någon som aldrig kommer att säljas?
Nej det tror jag inte, det blir för dyrt.Tror ni Tudor kommer släppa silver på länk?
Det är ju bra att det inte blir för dyrt iaf.Nej det tror jag inte blir för dyrt.
Mycket stabil!
Ja en big block och kanske en brons 58. Men finns ju lite andra märken också som jag vill haMycket stabil!
Den där uppsättningen klarar man ju sig väldigt bra på men är det något som står näst på vill-ha-listan?
För tidigt på morgonen för att korrekturläsa tur att du är medDet är ju bra att det inte blir för dyrt iaf.![]()
Riktigt härlig!
Bra att höra, beställde just en blå BB36 och borde få den imorgon. Riktigt höga förväntningar!BB36 är så bra, speciellt på länk. Så skön och solid känsla rakt igenom tror jag inte konkurrenterna i samma prisspann ens kommer i närheten utav
![]()
Tudor 75190 är tunnare. 10.3mm tjock..Alltid varit intresserad utav Hydronautens tjocklek (tunnhet), så köpte skjutmått.
10.7 mm! Aldrig sett en tunnare automatisk dykare.
![]()
Är du säker? Hydronauten är så pass tunn pga vridningen. 75190an har betydligt tjockare vridning.Tudor 75190 är tunnare. 10.3mm tjock..![]()
Ja säker...men den är 36mm bred..Är du säker? Hydronauten är så pass tunn pga vridningen. 75190an har betydligt tjockare vridning.
Alltid varit intresserad utav Hydronautens tjocklek (tunnhet), så köpte skjutmått.
10.7 mm! Aldrig sett en tunnare automatisk dykare.
![]()
Helt klart underskattad model. Borde kanske göra en sådan tråd, men frågan är var man ska dra gränsen för tunn dykare.Nu det här är coolt! Borde finnas en tråd för tunna dykare.