Haha, tyckte jag kände igen både klocka och sättet att fota på. Köp den!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, tyckte jag kände igen både klocka och sättet att fota på. Köp den!
Asch dålig inställning, allt e möjligtDen är flaggad som "SOLD" så jag tror det blir svårt![]()
Ja Nato är kalas, rekommenderar varmt ett Phoenix Admirality Grey - Sjult bra kombo!
Ja Phoenix gör grymma naton;![]()
men vad är det för skillnad på nato och phoenix?
På http://www.monkeyswag.com/ kan man ju välja antingen eller....
Ja inget fel på Tudormögel:Skall det vara Tudor så skall det vara riktigt mögligt
![]()
Varför välja?Skall det vara Tudor så skall det vara riktigt mögligt
![]()
Hehe, din Ranger är grym men jag tror inte den kvalar in som riktigt mögligVarför välja?
Rangern är fantastiskt trevlig och snygg! Men såg väldigt liten ut på bilden. Kanske är perspektivet.Varför välja?
Det är både perspektivet och storleken, den är 34 mm. Manligt.Rangern är fantastiskt trevlig och snygg! Men såg väldigt liten ut på bilden. Kanske är perspektivet.
När jag kommer hem från kneg.
Så tänkte jag nog kika på en tudor ranger.
Har ni för tankar om den?
Den ser jag fram emot.Tjena! Recension av min Heritage Ranger kommer troligen upp i helgen, var det en sådan du menade eller tänker du på vintage Ranger?
Den ser jag fram emot.
Såklart en Heritage.
Tackar för dina snabba intryck.Mina snabba intryck är att det är en av-skalad no-nonsense survival/militär/adventure klocka. Extremt trevlig case med mkt detaljer med bland annat lugg-hål. Den matta tavlan är fantastiskt med målade index (!), doomed safir-glas och även tavlan i sig själv är doomed. Ljuset faller enormt snyggt över hela tavlan tack vare detta. Kronan är ruskigt snygg med graverad ros (way better än de andra Heritage faktiskt rent designmässigt). Funkar kalas på länk, läder och straps. Länken är grym med sina raka ändlänkar och ger en skön kaxig attityd. Men kaxigast är självklart det medföljande camo-strapet som inget annat nato kommer i närheten av (camo är ju vanligtvis printad på natot med färg, detta är gjort med olika trådar).
Den passar till allt från en tischa och shorts till skidutrustningen och kontorskostymen!
En fantastisk klocka till en extremt bra peng även om svenska listpriset har skjutit iväg med resten av Tudors modeller. Listar numera på 26.740:- på länken. Tidsmässigt ligger min på +1sek/24h så ETA-verket gör sitt.
Kan rekommendera inköp via Chrono24 som jag gjorde.
Hehe, får börja med det på tisdag. Tänkte bära JLCn tills dess.Tre dagar @yonsson, tre dagar!![]()
Själv har jag dagen till ära bytt nubuknato till bondnato. Bra eller anus, bättre eller längre in?79090, -1989
![]()
Har på inrådan kört länkterapi idag. Det var inte roligt, men det gick. Ser fram emot att hitta en solid länk.
Någon som hört när nya Pelagos finns i butik? Var inne hos Bergströms idag och de trodde att det skulle dröja till september.
Följ tråden, det är många som väntar på den.Någon som hört när nya Pelagos finns i butik? Var inne hos Bergströms idag och de trodde att det skulle dröja till september.
Skaffa ett i rätt storöek så funkar det.Själv har jag dagen till ära bytt nubuknato till bondnato. Bra eller anus, bättre eller längre in?![]()
Tränat öga! + på det. Skinnet åker på igen eller också chockar jag övriga delar klockan med stålSkaffa ett i rätt storöek så funkar det.
Bond hade ju i och för sig ett ännu mindre. Kul kuriosa: Han hade G-10 strap, inte nato.![]()
Alternativt sportar jag min frus Tudor. Får då stållänken men får leva med att stenarna inte riktigt är jag....Tränat öga! + på det. Skinnet åker på igen eller också chockar jag övriga delar klockan med stål![]()
Vad sögs om att läsa mer ön ett inlägg i en tråd innan man postar? Läs ovan.Någon som vet när den nya Pelagos släpps? Är riktigt sugen på den blå![]()