• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ja Nato är kalas, rekommenderar varmt ett Phoenix Admirality Grey - Sjult bra kombo!

Ja Phoenix gör grymma naton;
image.jpg

men vad är det för skillnad på nato och phoenix?
http://www.monkeyswag.com/ kan man ju välja antingen eller....

Den ser jag fram emot. :)
Såklart en Heritage.

Mina snabba intryck är att det är en av-skalad no-nonsense survival/militär/adventure klocka. Extremt trevlig case med mkt detaljer med bland annat lugg-hål. Den matta tavlan är fantastiskt med målade index (!), doomed safir-glas och även tavlan i sig själv är doomed. Ljuset faller enormt snyggt över hela tavlan tack vare detta. Kronan är ruskigt snygg med graverad ros (way better än de andra Heritage faktiskt rent designmässigt). Funkar kalas på länk, läder och straps. Länken är grym med sina raka ändlänkar och ger en skön kaxig attityd. Men kaxigast är självklart det medföljande camo-strapet som inget annat nato kommer i närheten av (camo är ju vanligtvis printad på natot med färg, detta är gjort med olika trådar).

Den passar till allt från en tischa och shorts till skidutrustningen och kontorskostymen!

En fantastisk klocka till en extremt bra peng även om svenska listpriset har skjutit iväg med resten av Tudors modeller. Listar numera på 26.740:- på länken. Tidsmässigt ligger min på +1sek/24h så ETA-verket gör sitt.

Kan rekommendera inköp via Chrono24 som jag gjorde.

Senast ändrad:
Mina snabba intryck är att det är en av-skalad no-nonsense survival/militär/adventure klocka. Extremt trevlig case med mkt detaljer med bland annat lugg-hål. Den matta tavlan är fantastiskt med målade index (!), doomed safir-glas och även tavlan i sig själv är doomed. Ljuset faller enormt snyggt över hela tavlan tack vare detta. Kronan är ruskigt snygg med graverad ros (way better än de andra Heritage faktiskt rent designmässigt). Funkar kalas på länk, läder och straps. Länken är grym med sina raka ändlänkar och ger en skön kaxig attityd. Men kaxigast är självklart det medföljande camo-strapet som inget annat nato kommer i närheten av (camo är ju vanligtvis printad på natot med färg, detta är gjort med olika trådar).

Den passar till allt från en tischa och shorts till skidutrustningen och kontorskostymen!

En fantastisk klocka till en extremt bra peng även om svenska listpriset har skjutit iväg med resten av Tudors modeller. Listar numera på 26.740:- på länken. Tidsmässigt ligger min på +1sek/24h så ETA-verket gör sitt.

Kan rekommendera inköp via Chrono24 som jag gjorde.
Tackar för dina snabba intryck.

image.jpg
Tränat öga! + på det. Skinnet åker på igen eller också chockar jag övriga delar klockan med stål
image.jpg
Alternativt sportar jag min frus Tudor. Får då stållänken men får leva med att stenarna inte riktigt är jag....

Förtydligande för de som bor i människobyn, här i fiskeläget på västkusten är ovanstående ironi!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp