79090, -1989
![]()
Har på inrådan kört länkterapi idag. Det var inte roligt, men det gick. Ser fram emot att hitta en solid länk.
Har en, vi kan byta....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
79090, -1989
![]()
Har på inrådan kört länkterapi idag. Det var inte roligt, men det gick. Ser fram emot att hitta en solid länk.
Problemet är att @acce1999 lvertalat mig om att inte separera länk och klocka. Behöver således köpa en lös länk, inte byta.Har en, vi kan byta....
Problemet är att @acce1999 lvertalat mig om att inte separera länk och klocka. Behöver således köpa en lös länk, inte byta.
Tack ändå.![]()
Snyggt! Men ser tämligen stor ut?Lite för lite tudor jumbos nu! låt oss prata klockan med den perfekta storleken! Här kommer bilder på min 7024 nyservad hos Rob E.
![]()
Lite för lite tudor jumbos nu! låt oss prata jumbo!![]()
38mm!Snyggt! Men ser tämligen stor ut?![]()
Låter ju perfekt! Är länken vikt?
Hade jag aldrig gissat på. Önskar min date-day hade datumbubbla, det gör sig riktigt bra
Riktigt snygg!Lite för lite tudor jumbos nu! låt oss prata klockan med den perfekta storleken! Här kommer bilder på min 7024 nyservad hos Rob E.
![]()
Nope solid no-name oysterLåter ju perfekt! Är länken vikt?![]()
Har inte riktigt fastnat för Pelagosen ännu, men det där va en riktigt snygg kombo!S.L på TZUK kör denna kombo idag. Snygg kombo!
![]()
(Pelagos och isofrane)
Det var min favoritkombination när jag hade en Pelagos. Har kvar gummit för framtiden som jag hoppas innehåller en PelagosS.L på TZUK kör denna kombo idag. Snygg kombo!
![]()
(Pelagos och isofrane)
Den! Riktigt fin!Skönt med helg snart. Drar till huvudstaden i helgen för att springa Midnattsloppet. Ska jag ta med Pelagos eller denna?![]()
Dina bilder blev rätt mycket bättre än detaljbilden jag postade för någon timme sedan i en annan tråd. Note to self: mobilkamera är inte lika bra som systemkamera.Lite systemkamerabilder är väl aldrig fel?
![]()
![]()
![]()
(79090 från 1989)
Vill ha!Lite för lite tudor jumbos nu! låt oss prata klockan med den perfekta storleken! Här kommer bilder på min 7024 nyservad hos Rob E.
![]()
Äh, tycker mobilen funkar bäst för det mesta. Fick inte till ljuset och skärpan riktigt.Dina bilder blev rätt mycket bättre än detaljbilden jag postade för någon timme sedan i en annan tråd. Note to self: mobilkamera är inte lika bra som systemkamera.![]()
Den som är lättast naturligtvis. Gör säkert en halvsekund på loppet ;-) Kan ju vara just den halvsekund som fäller avgörande i den vadslagning du säkert gjort med någonSkönt med helg snart. Drar till huvudstaden i helgen för att springa Midnattsloppet. Ska jag ta med Pelagos eller denna?![]()
Välkommen ta med dig flingan så kan jag köpa den av dig efter loppet!Skönt med helg snart. Drar till huvudstaden i helgen för att springa Midnattsloppet. Ska jag ta med Pelagos eller denna?![]()
Ref?
Köpt från HK, nej de är inte solida vilket inte original 380 är!?
Jag önskar att jag ägde din Date DayHade jag aldrig gissat på. Önskar min date-day hade datumbubbla, det gör sig riktigt bra![]()