• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En en till från Tudor-groupien! 😄

2021_0623_22132900-01-01.jpeg
Ohhhh shiny!! 🤩 Är iof lite avundsjuk eftersom du fick klämma lite på bronsen. Av de olika du fotograferade föll mest i smaken?

Ohhhh shiny!! 🤩 Är iof lite avundsjuk eftersom du fick klämma lite på bronsen. Av de olika du fotograferade föll mest i smaken?
Det var nog bronsen faktiskt, den var underbar. Det enda jag hade ändrat på är runda index istället för 3, 6 och 9 som jag föst tyckte var lite snyggt. Den hade blivit mer stilren då.

Chronon var också riktigt fin men lite gör stor för min smak. Silver är grym men vill nog kunna ha länk.

Här kommer lite morgonlektyr till kaffet. 😃 Hoppas att ni får en underbar dag! ☀️

2021_0623_21564900-01-01-01.jpeg
- Inspirerande med fina bilder!
Blir kanske en ny Tudor idag … 🙂

Har en kanske löjlig fråga. Hur bra håller er Tudor black bay 58 tiden? Min går ca -1 till -2sek per dygn. Men ökar samma typ varje dag. Dvs ca -10 till -14 sek i veckan. Är det nåt o bry sig om? Eller ska jag lämna in för ruckning? Fort garanti kvar. Provat och ha den på olika positioner under natten men gör ingen skillnad..

Har en kanske löjlig fråga. Hur bra håller er Tudor black bay 58 tiden? Min går ca -1 till -2sek per dygn. Men ökar samma typ varje dag. Dvs ca -10 till -14 sek i veckan. Är det nåt o bry sig om? Eller ska jag lämna in för ruckning? Fort garanti kvar. Provat och ha den på olika positioner under natten men gör ingen skillnad..
Då går den med andra ord inom spec och det finns inget att åtgärda på garanti.

Tillbaka
Topp