Gabriel90
Silver
Gäsp....Om Monochrome Watches har rätt så är det en låååång gäspning. Hellre nytänkande istället för återvunnet eller några riktiga tributes istället för copy-cats
![]()
kronskydd och snowflakevisare ska det va.
Gärna en TT Variant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gäsp....Om Monochrome Watches har rätt så är det en låååång gäspning. Hellre nytänkande istället för återvunnet eller några riktiga tributes istället för copy-cats
![]()
Grymt fin! Den är mycket bra!
Måste erkänna att blandningen av gamla designelement är rätt oförståelig för mig. Man gjorde ju ganska klart med BB Chronon att flingvisarna var givna i Black Bay linjen, även på en chrono där det såg weirdo ut. Så varför plötsligt stoppa mercedes i BB linjen? För BB linjen är det ju eftersom man håller kvar fetkronlösningen utan skydd.Rolex Passion Report slår till med vad de förmodar är en riktig läcka från en blog, snarlik Monochromes - Basel blir spännande som alltid!
![]()
Om det där är slutresultatet är det ju sjukt uselt. Ser bara ut som en tråkig mashup mellan Black Bay och Submariner, ser helt själlös ut.Rolex Passion Report slår till med vad de förmodar är en riktig läcka från en blog, snarlik Monochromes - Basel blir spännande som alltid!
![]()
Kul med dessa prediction mockups. Tror dock inte denna är på riktigt, stämplarna i bakgrunden är från en kinesisk användare på IG (watchoosy).Rolex Passion Report slår till med vad de förmodar är en riktig läcka från en blog, snarlik Monochromes - Basel blir spännande som alltid!
![]()
Vad tror ni om chansen att hitta en BB58 i Bangkok och vilken butik ska man chansa på? Finns 4-5 i närheten av varandra men sen finns det nåra i utkanten. Frågan är om utkanterna är säkrare kort då flesta turister håller sig till city
Den finns här i Phuket men idioterna ville inte sälja den löst. Jag var tvungen att köpa någon annan modell samtidigt för att få köpa den eller GMT’n. Plus att dom ville ha 114 tusen bhatt vilket är högre än retail...Vad jag har förstått på diverse forum så är det väldigt lång kö på BB58 i hela Asien
Helt rätt - veckorna innan Basel är alltid lika intressantaKul med dessa prediction mockups. Tror dock inte denna är på riktigt, stämplarna i bakgrunden är från en kinesisk användare på IG (watchoosy).
(Plus det Rolex-graverade rehaultet och att klockan är ”OFFICIALLY CERTIFIEO”)
Nej, tyvärrTack! Har du kvar din?
Det förstår jag. Grattis!Supernöjd med min nya BB36
![]()
Passar perfekt!Häpp!
Så var man medlem i Tudorklubben bara sådär!
Nyinkommet. BB 36. Att man inte hajat att mindre är större tidigare!![]()
![]()
![]()
Mycket behaglig klocka. Soliditeten hos den påminner om den hos storebror. Känns att de är nära släkt.Passar perfekt!![]()
Ser mycket bra ut! Ta hand om henneHäpp!
Så var man medlem i Tudorklubben bara sådär!
Nyinkommet. BB 36. Att man inte hajat att mindre är större tidigare!![]()
![]()
![]()
Någon som sett en sådan här förut? Tudor hade verkligen en dipp där för ett par år sedan efter att ha brutit sig loss från stora trygga moderns famn..
https://www.lauritz.com/sv/auktion/...-herreur-i-staal-med-sort-skive-me/i5236723/#
![]()
Bland det värsta jag sett på ett tag!Nytvättad och fräsch som en nyponrosSer mycket bra ut! Ta hand om henne![]()
Dags för bb58?Ser mycket bra ut! Ta hand om henne![]()
Tudortorsdag
![]()
Här ocksåJajamensan
![]()
Jajamensan
![]()
Den är trevlig. Fantastisk på sommaren och fantastisk på vinternHar grava cravings efter den blåa Heritage Chronon, men har precis inhandlat en Rado MK II så jag får vänta en kvart-14 dar![]()