• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tudor Submariner 7016-1 (1968).
1593E579-7A67-458F-8BD2-83ECC00459C5.jpeg

Det har ju spekulerats rätt mkt om det. Då får man hyra in ordningsvakter utanför tudorbutikerna som styr upp alla som försöker ta sig in för att få plats på kölistan. Ett gäng vuxna män som beter sig ungefär som tonårstjejer på en Justin Bieber konsert.

D2FC8990-BCBB-4069-BE52-EDFABA4FD1B8.jpeg
En av varje tack!
Kan tänka mig att gå på en Justin Bieber konsert, om Tudor gör detta släppet rätt!

Spinner vidare på grävt i arkiven-teorin (som jag också tycker känns trolig och dessutom är i linje med den allmänna vintageinspirerade/tillbakablickande trenden i branschen de sista åren): 1969 släppte ju Tudor ”andra generationens” submariners (7016 och 7021) och det var väl då snowflakevisarna introducerades. Kanske har Baselsläppet något att göra med detta 50-årsjubileum?

Spinner vidare på grävt i arkiven-teorin (som jag också tycker känns trolig och dessutom är i linje med den allmänna vintageinspirerade/tillbakablickande trenden i branschen de sista åren): 1969 släppte ju Tudor ”andra generationens” submariners (7016 och 7021) och det var väl då snowflakevisarna introducerades. Kanske har Baselsläppet något att göra med detta 50-årsjubileum?
Inte helt osannolikt - 2018 firades ju 1958 med BB58 så varför inte 1969 i år. Har florerat gissningar kring 1989 med BB89 men varför inte en BB69?

Tillbaka
Topp