Sett en del annonser på bb58, får man med en liten kniv eller vad de är från tudor?
Jag fick inte med någon sån när jag hämtade ut min BB58 förra veckan iaf![]()
Ingen fällkniv som sagt. Men däremot låg detta värderingsintyg och väntade i brevlådan idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sett en del annonser på bb58, får man med en liten kniv eller vad de är från tudor?
Jag fick inte med någon sån när jag hämtade ut min BB58 förra veckan iaf![]()
Dom brukar skicka dom. Bra att ha om du ska försäkra klockan m.m![]()
Ingen fällkniv som sagt. Men däremot låg detta värderingsintyg och väntade i brevlådan idagJag har absolut inte bett om något när jag plockade ut klockan och hade definitivt inte väntat mig det heller! Tror inte jag läst något om att man får med ett sånt så det kom som en rejäl överraskning. Är det alltid något de skickar med eller hur kommer detta sig??
![]()
Ingen fällkniv som sagt. Men däremot låg detta värderingsintyg och väntade i brevlådan idagJag har absolut inte bett om något när jag plockade ut klockan och hade definitivt inte väntat mig det heller! Tror inte jag läst något om att man får med ett sånt så det kom som en rejäl överraskning. Är det alltid något de skickar med eller hur kommer detta sig??
Ja lite kul är det väl. Oerhört högkvalitativt, och snyggt, papper så man skulle ju kunna rama in det om man kände för det. Nackdelen i såna fall är väl mitt personnr och möjligtvis klockans serienr. Så det får nog ligga och vara lite coolt och snyggt längst in i mitt vapenskåpDet är ju väldigt trevligt
Tre saker som man gillar: en kaffe, en cigarr och en Tudor
Blir nog inga släpp förrän 2021Är det inte dags för Tudor att släppa lite nyheter snart? Det blev ju inget Basel i är..
Sitter och hoppas på att dem släpper en bb58 med det röda bezelinlägget.
Har ni något som ni önskar att Tudor släpper?![]()
Jag tror nog det kommer några släpp under året iaf. Tudor har en historik att utöver Basel faktiskt släppa något på sen höst. Tex Pelagos LHD, förra årets Chrono Dark etc.Blir nog inga släpp förrän 2021

De är väl inprincip omöjligt att komma upp på en lista, hörde 2 år ifall man lyckasNågon som vet (ungefär) hur lång väntetid det är på en BB58?
Ja lite kul är det väl. Oerhört högkvalitativt, och snyggt, papper så man skulle ju kunna rama in det om man kände för det. Nackdelen i såna fall är väl mitt personnr och möjligtvis klockans serienr. Så det får nog ligga och vara lite coolt och snyggt längst in i mitt vapenskåpDäremot kan ju sånt vara jävligt roligt för mina efterlevande om det dröjer länge tills jag lämnar in.
De är väl inprincip omöjligt att komma upp på en lista, hörde 2 år ifall man lyckas
Jag fick ett likadant häromdagen ett par veckor efter att jag hämtat ut en annan klocka hos Nymans. Det var inte en Tudor men väl en "storebror" (Rolex 126600-0001)![]()
Värderingsintyg har alltid följt med vid nyköp hos AD.Jag fick ett likadant häromdagen ett par veckor efter att jag hämtat ut en annan klocka hos Nymans. Det var inte en Tudor men väl en "storebror" (Rolex 126600-0001)
Blev också uppriktigt glad när jag tömde brevlådan den dagen![]()
Har hört lite olika, framförallt är det modellen på länk som har lång kö. Väntetiden på Nato eller läderband ska vara kortare. Men.... allt känns rätt osäkert just nu efter att fabriken stått stilla en stund.De är väl inprincip omöjligt att komma upp på en lista, hörde 2 år ifall man lyckas
Ruggit bra på natot!Trevlig helg Tudortråden!
![]()