• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

dräpdrulle

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor

Amisuh

Omega
Familjen samlad :
T4.jpg
 

Jungelbobo

Cartier
Är bra sugen på en Black Bay men lär fråga er med lite erfarenhe! Vad anser ni är det bättre alternativet mellan en tidigare modell med ETA-verket kontra deras in-house MT5602?

Vet att de skiljer lite i tjocklek osv. men har någon här erfarenhet av båda? :)

Bugar och bockar ödmjukast!
/JB
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Är bra sugen på en Black Bay men lär fråga er med lite erfarenhe! Vad anser ni är det bättre alternativet mellan en tidigare modell med ETA-verket kontra deras in-house MT5602?

Vet att de skiljer lite i tjocklek osv. men har någon här erfarenhet av båda? :)

Bugar och bockar ödmjukast!
/JB
Föredrar den äldre. Rosen, smileyn, att den är betydligt mindre tjock samt länken gör det till ett enkelt val
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Ni som har en bb36 svart, är det värt det?

Svar ja. Efter allt flippande sen jag gick med i det här forumet så är det min absoluta favorit. Funkar på en mängd olika straps och länk.
FBE13A3B-F948-4CEC-AB5D-894E342580E2.jpeg
4C9EC905-158F-4B57-A300-8DA1B455BA02.jpeg

Kan vara en av de absolut bästa klockor jag ägt. Sålde min för att ge rum till en BB58. Olika klockor och går inte att jämföra. Men om jag skulle gå OWG skulle den svarta BB36:an vara en het kandidat. Är inte förvånad om jag skaffar en igen snart.

Ligger ett par ute på K&S nu.
 
Kan vara en av de absolut bästa klockor jag ägt. Sålde min för att ge rum till en BB58. Olika klockor och går inte att jämföra. Men om jag skulle gå OWG skulle den svarta BB36:an vara en het kandidat. Är inte förvånad om jag skaffar en igen snart.

Ligger ett par ute på K&S nu.

Vill gärna ha en på länk, kollade med Bergströms och en ny länk går på 9k. Är det värt att vänta på en med länk?
 
Topp