Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra färgkomboTudorsöndag!![]()
Tackar!Bra färgkombo![]()
+1Bra färgkombo![]()
Funderade på min garantitid och sökte i tråden. Frågan gällde här Pelagos men gäller det alla Tudor? Eller varierar det med urverk?Följande gäller:
Klocka köpt under 2020 = 5 års garanti
Klocka köpt 1/7 2018 - 31/12 2019 = 3,5 års garanti
Klocka köpt tidigare än 1/7 2018 = 2 års garanti.
Tror detta gäller alla Tudors.Funderade på min garantitid och sökte i tråden. Frågan gällde här Pelagos men gäller det alla Tudor? Eller varierar det med urverk?
Jag har Tudor GMT uttagen 16/4 2019 så antar 3,5 års garanti från då?
Håller med här, riktigt fett. Har en Tudor S&G som samlat damm ett bra tag nu. Blir mer och mer sugen på en BB58 blå, särskilt när man får se bilder som dennaBra färgkombo![]()
Såvitt jag vet, ja. GMT:n är jag övertygad om, seglar under samma flagg.Funderade på min garantitid och sökte i tråden. Frågan gällde här Pelagos men gäller det alla Tudor? Eller varierar det med urverk?
Jag har Tudor GMT uttagen 16/4 2019 så antar 3,5 års garanti från då?
Tror detta gäller alla Tudors.
Min Tudor med ETA-verk köpt Juni 2018 har 3.5 års garanti, berättade AD:n för mig.
Tack för svar. Nu gjorde jag det jag skulle ha gjort från början... ta fram konversationen med förre ägaren som faktiskt skrivit 3,5 år.Såvitt jag vet, ja. GMT:n är jag övertygad om, seglar under samma flagg.
www.instagram.com
Va lär en sån gå för ifall någon av dom som får en får för sig att sälja klockan. 100-200 kkr?Såg denna nyss. Kände inte till denna collab. Bara 50st. Gillart
![]()
TUDOR WATCH CLUB på Instagram: "UNDEFEATED BLACK BAY BLUE LIMITED EDITION @TUDORWATCH 📸 @UNDEFEATEDINC 🚸 FOLLOW THE #TUDORWATCHCLUB ON FACEBOOK & PINTEREST 🛡️ LINK IN BIO ▫️ UNDEFEATED’s unexpected Tudor collaboration is limited to just 50 units, eac
2,768 likes, 43 comments - tudorwatch_club January 2, 2021: "UNDEFEATED BLACK BAY BLUE LIMITED EDITION @TUDORWATCH 📸 @UNDEFEATEDINC 🚸 FOLLOW THE #TUDORWATCHCLUB ON FACEBOOK & PINTEREST 🛡️ LINK IN BIO ▫️ UNDEFEATED’s unexpected Tudor collaboration is limited to just 50 units, each of which will...www.instagram.com
![]()
Jag har inte en, utan två stycken liggandes någonstans i lådorna.Lite av ett långskott... Det råkar inte vara någon av er som har en lös tavla till en Date day liggandes?![]()
Härligt @SeikoZ. Ifall du hittar dem får du gärna dra iväg ett PM.Jag har inte en, utan två stycken liggandes någonstans i lådorna.
Undefeated. Är det ungefär som Supreme?Såg denna nyss. Kände inte till denna collab. Bara 50st. Gillart
![]()
TUDOR WATCH CLUB på Instagram: "UNDEFEATED BLACK BAY BLUE LIMITED EDITION @TUDORWATCH 📸 @UNDEFEATEDINC 🚸 FOLLOW THE #TUDORWATCHCLUB ON FACEBOOK & PINTEREST 🛡️ LINK IN BIO ▫️ UNDEFEATED’s unexpected Tudor collaboration is limited to just 50 units, eac
2,768 likes, 43 comments - tudorwatch_club January 2, 2021: "UNDEFEATED BLACK BAY BLUE LIMITED EDITION @TUDORWATCH 📸 @UNDEFEATEDINC 🚸 FOLLOW THE #TUDORWATCHCLUB ON FACEBOOK & PINTEREST 🛡️ LINK IN BIO ▫️ UNDEFEATED’s unexpected Tudor collaboration is limited to just 50 units, each of which will...www.instagram.com
![]()
Förstår tankegångarna. Tänkte återinskaffa den svarta men den blå är grym. I mitt fall blir det nog den svarta och sedan komplettera med den blå om eller när det finns möjlighet.Har de senaste dagarna tänkt att den svarta bb58 är den bättre, så använder man denna idag och blir igen osäker
![]()
Grattis! Kul val! Har själv ögat 38mm versionen som jag tyckte satt perfekt (och jag gillar ofta 40mm). Själv föll tavlan bort för mig (högst personligt) och önskar mig en Cali dial framöver från TudorDagens köp.![]()
Dagens köp.![]()
Kul, grattis! Nu vill vi ha en mini recension och massor av bilder.Dagens köp.![]()
Osäker på... om den svarta är lite bättre eller jättemycket bättre? Jättemycket skulle jag säga.Har de senaste dagarna tänkt att den svarta bb58 är den bättre, så använder man denna idag och blir igen osäker
![]()
Snygg! Wrist-shot!Dagens köp.![]()

Åh Grattis! riktigt prydlig.Dagens köp.![]()
Tack ja den är ok.Åh Grattis! riktigt prydlig.
Grattis till nyförvärvet.Dagens köp.![]()
Jag har absolut ingen koll på undefeated. Antar att jag är för gammalUndefeated. Är det ungefär som Supreme?
När jag såg loggan så kände jag endast igen den för Unimatic har ett collab med dem
![]()
Hoppas ingen tar illa upp för det är en bild på en annan klocka än Tudor![]()