• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Robbanc76

Cartier
Ständigt återkommande fråga. Men det råkar inte vara så att någon har hört något från Harrods att de har en klocka att hämta på senaste tiden? Väntetiden på min BB 58 Harrods börjar ticka upp mot ett år så är lite sugen på att veta om tillverkningen och försäljningen fortsatt efter hösten, vilket är senast jag hittat att någon fått mail från dem.

Är rädd att du kommer få vänta i all evighet.
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Ständigt återkommande fråga. Men det råkar inte vara så att någon har hört något från Harrods att de har en klocka att hämta på senaste tiden? Väntetiden på min BB 58 Harrods börjar ticka upp mot ett år så är lite sugen på att veta om tillverkningen och försäljningen fortsatt efter hösten, vilket är senast jag hittat att någon fått mail från dem.
Min väntetid var ganska exakt nio månader. Beställde 6e feb och fick svar att den kunde hämtas upp 8e nov.
Dock så blev det inget iom pågående pandemi. Inte värt att åka till London.
De avslutade dock med att jag skulle höra av mig om jag var i London så skulle de se om det fanns en att tillgå 😃
 

Fergi

Rolex
2-Faktor
Lägger in en bild också ;)
C0728575-EF32-4AAE-AA58-540A4DE8836B.jpeg
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor

tomten1919

Breitling
2-Faktor
Hej Tudor-experter!

Är på Jakt efter en North flag och har svårigheter att hitta begagnade exemplar. Gick därför till Bergströms GBG och de hade inte haft inne klockan på ett år iaf....
Rekomenderar ni att köpa ny eller begagnad? Hörde desutom rykten att modellen var ur produktion (no pun intended) vet någon om detta stämmer?

Tomten
 

LeThulle

Omega
Hej! Har köpt en Tudor BB 36 på läderband men skulle vilja ha en länk till. Vet någon var jag skall leta eller det går inte att hitta?
 

Fredrik78

Cartier
Hej Tudor-experter!

Är på Jakt efter en North flag och har svårigheter att hitta begagnade exemplar. Gick därför till Bergströms GBG och de hade inte haft inne klockan på ett år iaf....
Rekomenderar ni att köpa ny eller begagnad? Hörde desutom rykten att modellen var ur produktion (no pun intended) vet någon om detta stämmer?

Tomten
Jag tänkte köpa den igen för ett par veckor sen och då fanns den på läder hos Krons och Rob E sen var det nog tomt i resten av Sverige... det slutade med en GS för min del dock!
 
Senast ändrad:
Ständigt återkommande fråga. Men det råkar inte vara så att någon har hört något från Harrods att de har en klocka att hämta på senaste tiden? Väntetiden på min BB 58 Harrods börjar ticka upp mot ett år så är lite sugen på att veta om tillverkningen och försäljningen fortsatt efter hösten, vilket är senast jag hittat att någon fått mail från dem.
Jag var där och skrev upp mig på listan under hösten 2019, typ oktober. I juli eller augusti i år fick jag möjlighet att köpa den.
Jag hade då tröttnat på att vänta och köpte en BB58 istället så jag frågade här på KS om nån ville ta över min plats. Då var intresset oerhört lågt. Kan ju kanske ha med pandemin att göra, förstås.
 

Cosmo

Audemars
2-Faktor
Är det ingen här i tråden som kör Black Bay 36 S&G med svart tavla som kan bjussa på lite bilder och erfarenheter ?
Jag är sjukt sugen på en sån.
 

Back

Vacheron
2-Faktor

Zorin

KS Explorers Club
2-Faktor
Det är mycket extra pengar att betala för två gröna detaljer.

Ja men att lägga en jäkla massa pengar på små detaljer (som ingen annan jäkel skulle bry sig om) är väl en del av själva grejen med vårt klockintresse?
 
Topp