Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Annat urverk ?Sjukt besviken. Dessutom 10k dyrare än BB58:an...![]()
Sant, missade det vid första anblick. Men ändå.Annat urverk ?
Det där löser du med kommande hemmapul easy link som det har pratats om här i trådenFörsta Tudorn där jag hamnar fel med länken, nu förstår jag vad folk irriterar sig på...
![]()
Har sett det och tänkte att ni ska få prova först och se hur det kännsDet där löser du med kommande hemmapul easy link som det har pratats om här i trådenÄr sjukt sugen att testa det nu.
Har samma problem med min BB58 och tänkte samma sak, avvaktar och ser resultatHar sett det och tänkte att ni ska få prova först och se hur det känns![]()
Jag tycker inte det är konstigt faktiskt. Det finns två grupper av klockköpare. Klocknördar och de som vill ha lite status runt handleden som syns (40+mm). Jag tror sistnämnda gruppen är störst och därför släpper Tudor klockan i 41mm.Ingen nyhet som gör att deras sida kommer crasha i alla fall.
Tycker om att Tudor leker runt med olika material, men att de går tillbaka till ”gamla” BB-storleken är lite konstigt.
Vilket antiklimax, som om det inte fanns nog med Black Bays i stora boetterVäldigt mörk, nästan PVD.
![]()
![]()
Jaha tror du det ?Jag tycker inte det är konstigt faktiskt. Det finns två grupper av klockköpare. Klocknördar och de som vill ha lite status runt handleden som syns (40+mm). Jag tror sistnämnda gruppen är störst och därför släpper Tudor klockan i 41mm.
Bra vinkel på det helaJag tycker inte det är konstigt faktiskt. Det finns två grupper av klockköpare. Klocknördar och de som vill ha lite status runt handleden som syns (40+mm). Jag tror sistnämnda gruppen är störst och därför släpper Tudor klockan i 41mm.
Jag gillar att det står "black bay" på tavlan. Tycker den var rätt cool, mycket bättre än PVD-versionen. Men det är inget jag själv skulle köpaVäldigt mörk, nästan PVD.
![]()
![]()
Helt enig, ball, men rätt svårburen (även om jag inte hittade någon uppgift om den är lika "hög" som de andra 41orna?) och svår att passa in till klädsel och annat. Nästan så långt från en OWG-klocka man kan komma?Jag gillar att det står "black bay" på tavlan. Tycker den var rätt cool, mycket bättre än PVD-versionen. Men det är inget jag själv skulle köpa
Den där är SÅ snygg, bra match med mocka och jeansen också!Bjussar på lite GMT,
![]()