Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!Och så var de tre: 2 chrono 1 dykare
Nytillskottet är bra: Bra storlek. Inga problem med passformen. Tänker inte på ”fake”nitarna på kanten av länken.
![]()
Grym kombo![]()
Sommarkläder på!
Plata! Grattis!Idag var dagen! TNT ringde vid lunch, dom hade ett paket att lämna. Hela vägen från Spanien hade det färdats.
![]()
Ett klassiskt "I can't wait" ögonblick infann sig. Jag måste öppna det i bilen!
![]()
Väl inpackat men vad kan det vara????
![]()
En doft av Spansk AD sprider sig sakta i bilen medans mina uppspelta fingrar skjuter ut boxen ur sleeven.
"Plata o plomo?"
![]()
![]()
Och äntligen har den landat i min ägo!!
Stoooooooort tack till @galácticon !!! Ganska sjukt att man hittar så hjälpsamma själar!
![]()
![]()
![]()
Tack! Supernöjd, Vanguard. Perfekt till sommaren i mitt tyckeGrym kombo
Tack. Ett bra tillskott inför sommarenSnyggt!
Tackar! Ruskigt nöjd med detta köpetPlata! Grattis!
Alltid länk
Grattis till en fin klockaNu är vi här igen![]()
![]()
Grattis. Riktigt fin den blå. Delar din uppfattning kring fejknitarna. Enda gången jag tänker på att de är där är när man läser folks kommentarer om dem eller dylikt. På armen märks det inte öhtOch så var de tre: 2 chrono 1 dykare
Nytillskottet är bra: Bra storlek. Inga problem med passformen. Tänker inte på ”fake”nitarna på kanten av länken.
![]()
Exakt. Varit mycket gnäll för ingentingGrattis. Riktigt fin den blå. Delar din uppfattning kring fejknitarna. Enda gången jag tänker på att de är där är när man läser folks kommentarer om dem eller dylikt. På armen märks det inte öht
En av dom somrigaste klockor jag känner till!Sommarklocka i sommarvärme
![]()
1a generation med 2 rader text istället för 5 är också den bättre versionenGillar verkligen pelagosen, den har en unik design och känns otroligt välbyggd!
![]()
Tycker jag också!1a generation med 2 rader text istället för 5 är också den bättre versionen![]()
tackGrattis till en fin klocka
Lägg gärna upp en bild på rätt och en med "fel". Inte lätt att hitta annarsSka vi leka finn ett fel?
Efter att ha spenderat alldeles för många timmar på C24 och andra Tudorforum, så lyckades jag till slut hitta 2 klockor med samma "fel" som min har. Innan jag avslöjar det, är de ngn annan som vill testa sina klocknördiga kunskaper?
![]()
![]()
Ska vi leka finn ett fel?
Efter att ha spenderat alldeles för många timmar på C24 och andra Tudorforum, så lyckades jag till slut hitta 2 klockor med samma "fel" som min har. Innan jag avslöjar det, är de ngn annan som vill testa sina klocknördiga kunskaper?
![]()
![]()
Lägg gärna upp en bild på rätt och en med "fel". Inte lätt att hitta annars![]()
Grattis, om sisådär 50 år kommer din klocka kosta 20 gånger mer än motsvarande klocka. ”Super ultra rare Tudor, missing second index, good price 500.000 USD!”.
Jag lyckades få till det efter lite trix Och nu sitter min perfekt, hoppas det löser sig.tackförsöker få till rätt pass form har såå svårt att få till det på min handled. Antingen för lite tight eller lite lös men inget i mitten!
![]()
Skjortan/overshirten?Mys med bästa klockan
![]()
bellerose, köptes på grandpa för 2-3 år senSkjortan/overshirten?