• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

För den som är sugen så ligger det en BB58 ute till en bra peng. Imo läge att slå till den kommer inte bli lättare att få tag i senare i sommar 😎. Imo en grym klocka året om men speciellt på sommaren.

Den görs för marknaden i Asien (åtminstone Hongkong och Macau). Använd VPN och gå in på Tudors hemsida via Hongkong så finns modellen där. Riktigt trevlig klocka! Bjuder på en bild på min 76213 😃

IMG_20210618_075251.jpg
Men då är det tex chrono för att få tag i en sådan antar jag? Vet du vad listpriset för en ny är ungefär? Fin klocka :).

För den som är sugen så ligger det en BB58 ute till en bra peng. Imo läge att slå till den kommer inte bli lättare att få tag i senare i sommar 😎. Imo en grym klocka året om men speciellt på sommaren.
BB58?
Ser väl mer ut som en GMT… 😉

Men då är det tex chrono för att få tag i en sådan antar jag? Vet du vad listpriset för en ny är ungefär? Fin klocka :).
Jajamen! Köpte min från Hongkong via Chrono24. Tror jag gav ca 24k för den inklusive tull och moms. Supersmidigt och frakten tog typ två dagar. Priset varierar ju lite beroende på valutakurs och utförande på klockan såklart.

BB58?
Ser väl mer ut som en GMT… 😉
… får sluta grogga i solen. Tanken var att länka till nedan som nu är avslutad. :hilarious:

… får sluta grogga i solen. Tanken var att länka till nedan som nu är avslutad. :hilarious:
Ja, den där såg mer ut som en BB58 👍🏻👍🏻

Ah. Var köper man de nu för tiden? :)
Tyvärr går de nog inte att köpa längre. Toxic natos lade ju ner sin webbshop. Nu säljer Terry en del band via Hodinkee under namnet Ute watch co, men jag tror endast det gäller den ”vanliga” modellen, inte Rogue som är lite kraftigare. Men det finns ju tusen andra Nato att välja på. Just nu har band från CWC blivit min favorit.

@Gabriel90
45F18B40-D8B6-42D4-B67E-D87B98419AE6.png
har dessa stigit i pris sen du beställde? Var det krånglig process?

Funderar stenhårt på en sånhär som doppresent (som han får till konfirmation/vuxen ålder)
Jag kan iaf svara för processen då jag köpte min i år. Väldigt smidig process hela vägen och snabb frakt! Fick en bra upplevelse av handlaren på C24 också. Samma som i annonsen du refererar till. :)

Om någon är sugen på en -925 så finns det en inne på Krons just nu. Passade på att kika och snygg är den men kom fram att det inte var ngt för mig. Föredrar BB58 OG alt den blå.

@Gabriel90
45F18B40-D8B6-42D4-B67E-D87B98419AE6.png
har dessa stigit i pris sen du beställde? Var det krånglig process?

Funderar stenhårt på en sånhär som doppresent (som han får till konfirmation/vuxen ålder)
Det tror jag inte, men det priset är lite högre än vad jag betalade.

Gud nej, säljaren i hong kong var helt fantastisk (antar att det är JC station du ska beställa av)
Tog 3 dagar att få klockan levererad, beställde den veckan innan jul

grym klocka, sålde min enbart p.g.a husbygge och behövde få in lite pengar snabbt annars hade jag aldrig sålt den..

Tyvärr går de nog inte att köpa längre. Toxic natos lade ju ner sin webbshop. Nu säljer Terry en del band via Hodinkee under namnet Ute watch co, men jag tror endast det gäller den ”vanliga” modellen, inte Rogue som är lite kraftigare. Men det finns ju tusen andra Nato att välja på. Just nu har band från CWC blivit min favorit.
Ok synd. Får kolla in cwc. Något särskilt nato du rekommenderar där?

Ok synd. Får kolla in cwc. Något särskilt nato du rekommenderar där?

En klocka som får alldeles för lite tid men kommer komma starkt när vardagen och fritiden kommer innehålla mer än fritidskläder och utomhusaktiviteter 😊
Testas ikväll på festligheter.
(Dubbelvaccinerad ✌🏼)
0CE4858A-539D-4954-BE15-B2CE6A8F365B.jpeg

Senast ändrad:
Det tror jag inte, men det priset är lite högre än vad jag betalade.

Gud nej, säljaren i hong kong var helt fantastisk (antar att det är JC station du ska beställa av)
Tog 3 dagar att få klockan levererad, beställde den veckan innan jul

grym klocka, sålde min enbart p.g.a husbygge och behövde få in lite pengar snabbt annars hade jag aldrig sålt den..
Vad får man räkna med för påslag om man köper via chrono från tex hong kong?

Tillbaka
Topp