• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Haft 2 svarta samt 1 blå 58. 1 GMt. Fina men nåt klickade inte hos mig oklart vad egentligen när det gäller BB58. GMT är way to high imho så den lämnade typ direkt .
Jag har också haft en blå 58 och en GMT. Håller med om att GMTn är för tjock, eller iaf upplevs för tjock. 58an kändes lite för "fashion", alltså att den designats för att passa in och se cool ut, speciellt med fakenitarna.

Har faktiskt beställt så jag får båda banden och funderar på att beställa ett gummi från Vanguard.
Kul!! Jag är lite nyfiken på att se den på textil. Rubber B och Vanguard är väl rent kvalitativt samma. Jag fick med mitt när jag köpte min svarta BB58 men skulle jag köpt ett själv hade jag nog valt Vanguard. Tror dessutom att ett 18mm viklås från Tudor kan passa på det 👍 :)

Inte ofta man blir så imponerad av en klocka. Grattis!!! Har inte sett någon live ännu, men är väldigt sugen på den.
Tack så mycket!! Jag är faktiskt så pass nöjd att jag med störta säkerhet kommer att behålla den länge. Har även en svart som också har plats som keeper. Tror jag snart måste gå utanför boxen lite;)
Är man osäker på färgen tycker jag att man ska försöka se den live först. Bilder och även de filmer jag har sett på youtube har haft svårt att göra färgerna rättvisa👍

Barnfritt och formel 1.
PSX_20210627_154450.jpg

Instämmer. Sjukt läcker i YouTubeklippet ovan och har suttit och stirrat på handleden funderandes på ifall jag skulle kunna bära upp den. Vilket är en högst hypotetisk fråga eftersom den hade blivit svår att få tag i😳

Men på den här bilden såg den mkt ”gulare” ut och då är svaret definitivt nej. Har tudor sagt någonting om legeringen? Den kanske mörknar med tiden?

Jag hoppas att det är ljuset som spökar för det är annars ett riktigt fint släpp, kan bli min första Tudor.

Jag hoppas att det är ljuset som spökar för det är annars ett riktigt fint släpp, kan bli min första Tudor.
@Aqua_dreamer Brons innan det börjat ärga brukar se väldigt gult ut. Tycker färgen påminner om gammalt guld. Låter man den ligga i saltvatten 6 mån så kommer den förhoppningsvis få en lika fin yta som @MortenH OB :D
20210626_200835-jpg.1804074

Tillbaka
Topp