Joachimryl
Basic
Köpte ny klocka i helgen. Beyond nöjd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tudor torsdag
![]()
![]()
Nytt från Tudor, tyckte den såg frän ut faktiskt!
![]()
Vem vet?! Blir riktigt spännande att se hur de silvriga åldrasÄr det så min 925 silver kommer se ut om ett år???![]()
Varför släpper man endast en? Hur mycket kommer den kosta? 100 tusen? En miljon? Tre miljarder?Nytt från Tudor, tyckte den såg frän ut faktiskt!
Edit: Förstod nu att den bara kommer i 1 exemplar, så ingen idé att bli sugen på den
![]()
Det är för "Only watch", flera klocktillverkare donererar en unik klocka, sen auktioneras klockorna ut och intäkterna går till välgörenhetVarför släpper man endast en? Hur mycket kommer den kosta? 100 tusen? En miljon? Tre miljarder?
Sådär ja!Sluta retas och dra upp lite bilder nu.
Okej, makes sense. Men jag uppfattar boetten som 39 mm, alltså BB58 case?Det är för "Only watch", flera klocktillverkare donererar en unik klocka, sen auktioneras klockorna ut och intäkterna går till välgörenhetPatek tex brukar gå för vansinniga priser.
41 mmOkej, makes sense. Men jag uppfattar boetten som 39 mm, alltså BB58 case?
Oh lawd! Med de vanliga proportionerna och den beläggningen skulle de kunna passa Stellan Skarsgårds rollfigur i Pirates.Nytt från Tudor, tyckte den såg frän ut faktiskt!
Edit: Förstod nu att den bara kommer i 1 exemplar, så ingen idé att bli sugen på den
![]()
Grattis! Håll hårt i den så slipper du sitta här som en sucker 6mån senare och fundera på att köpa den igenFörsta intrycket är grymt bra! Riktigt fräsch.
Tur att du valde en tålig tool watch nu när regnet föll påFördelen med regn: parken är tom, så när som på oss.
Sex månader? Jag ger det julimånad ut. Sedan är den såld.Grattis! Håll hårt i den så slipper du sitta här som en sucker 6mån senare och fundera på att köpa den igen![]()
Haha, verkligen!Grattis! Håll hårt i den så slipper du sitta här som en sucker 6mån senare och fundera på att köpa den igen
Tur att du valde en tålig tool watch nu när regnet föll på, grymt snygg!
Sådär ja!
Första intrycket är grymt bra! Riktigt fräsch.
Känns som en modern dykare som flörtar med vintage på en precis lagom nivå
![]()
Oförskämt är vad det är!Men vad fasen!
Får jag se en till fin och högupplöst bild på en blå BB58 kommer jag att behöva köpa en
Grattis till ett riktigt fint köp!
Den är inte så tokigjag ska inte köpa blå, inte köpa blå..
Riktigt fina bilder!
Äntligen en Tudor med lite karaktär i tråden bland allt annat välpolerat och nytt…Kvällssol…
![]()

…levt ett lite lagom hårt liv sedan 1976.Äntligen en Tudor med lite karaktär i tråden bland allt annat välpolerat och nytt…![]()
Grattis! Håll hårt i den så slipper du sitta här som en sucker 6mån senare och fundera på att köpa den igen
Tur att du valde en tålig tool watch nu när regnet föll på, grymt snygg!
Tack!Sex månader? Jag ger det julimånad ut. Sedan är den såld.![]()
Vad du tjatar!Men vad fasen!
Får jag se en till fin och högupplöst bild på en blå BB58 kommer jag att behöva köpa en
Grattis till ett riktigt fint köp!