Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp grym hetta grymma klockor
Avslutad - Tudor Black Bay 58 - Blå - BB58 Blue *PRISBUMPAD IGEN EN SISTA GÅNG*
Testar att lägga ut en Tudor Black Bay 58 i blått då den inte kommer till användning. Klockan i sig behöver väl ingen större presentation men uppkommer frågor om modellen specifik kan jag försöka svara på dem. Klockan är i bra skick med lite drygt 4 års garanti kvar från Tudor då den är såld i...klocksnack.se
Den blå flög iväg väldigt snabbt.
The hype is real again!!!!
Ut med era på k&s till över list!
The hajp is real länge leve hajpen!Även @rambo_amadeus klocka ser ut att ha gått fort!
Oj förlåt!Även @rambo_amadeus klocka ser ut att ha gått fort!
Mja, fast 33k för en i nyskick är väl ändå fullt rimligt?The hajp is real länge leve hajpen!
Allvarligt talat, förutsättningarna är ju där. Mitt i sommaren, veckor av sol, kö till AD och den under list. Well played!
Absolut, klagar inte på priset. Med liten marginal för prutmån skulle jag nog lagt mig där själv med de förutsättningarna.Mja, fast 33k för en i nyskick är väl ändå fullt rimligt?
Do it! The hype is sooo realAbsolut, klagar inte på priset. Med liten marginal för prutmån skulle jag nog lagt mig där själv med de förutsättningarna.
Sålde den nog alldeles för billigtAbsolut, klagar inte på priset. Med liten marginal för prutmån skulle jag nog lagt mig där själv med de förutsättningarna.
Tycker du gjorde helt rätt. När jag själv sålt har de flesta haft dem som ”grails” och verkligen uppskattat klockan. Som mestsdels aktiv utanför K&S så känns det schysstare att ge ett ärligt pris.Sålde den nog alldeles för billigtMen, men.. Den går till ett bra hem
![]()
Det kan fungera. Just Ed Sheerean versionen tycker jag inte utseende mässigt tilltalar. Inte heller Hoodinkee. Däremot som typ Google är grymt cool. Även state of Quatars är rätt kaxig.En annan topic, vad tycker ni om co-brandade Tudor klockor? Lite roligt att de tagit vid där Rolex en gång slutade.
Ser inte något problem med det. Det är knappast bara Rolex som sysslat med det där.Sålde den nog alldeles för billigtMen, men.. Den går till ett bra hem
En annan topic, vad tycker ni om co-brandade Tudor klockor? Lite roligt att de tagit vid där Rolex en gång slutade.
A customized Ed Sheeran Tudor Black Bay just sold for how much?! (timeandtidewatches.com)
Ett ex.
![]()
Sålde den nog alldeles för billigtMen, men.. Den går till ett bra hem
En annan topic, vad tycker ni om co-brandade Tudor klockor? Lite roligt att de tagit vid där Rolex en gång slutade.
A customized Ed Sheeran Tudor Black Bay just sold for how much?! (timeandtidewatches.com)
Ett ex.
![]()
Kör samma sak per butik som jag visar för min dotter när hon vill görs något. Dvs. ställ dykringen på önskad tid och förklara hur nedräkningen fungerar.Väntar på frugan som skall in i varje affär i Mariefred![]()
![]()
Anekterade du grabbens?Då är man med Tudor igen, BB58 den här gången. Känns riktigt bra, ger mersmak
![]()

Blev du förälskad efter du testat sonens?Då är man med Tudor igen, BB58 den här gången. Känns riktigt bra, ger mersmak
![]()
- Anektera och anektera, han bestämde prisetAnekterade du grabbens?![]()
Köpt ett svart från vanguard straps, riktigt nöjd med den, har inte köpt gummi från någon annan iofs, och ligger lite högre i pris tror jag men nöjd iaf!
Tack och bock ! Ska kolla upp det direktKöpt ett svart från vanguard straps, riktigt nöjd med den, har inte köpt gummi från någon annan iofs, och ligger lite högre i pris tror jag men nöjd iaf!
Som jag förstår det kan det vara lite skillnad mellan olika återförsäljare på hur passformen är på banden, vissa sticker ut lite mer rakt ut från klockan och vissa (som vanguard) går mer ner från bandhornet.
Hoppas du fick den under list iaf- Anektera och anektera, han bestämde priset![]()
Magkänslan säger han fick betala list.Hoppas du fick den under list iaf![]()
- Tack och lov har magen felMagkänslan säger han fick betala list.
Riktigt tjusigt!!Matchar klocka med kaffemugg![]()
![]()