• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Lite Hydronaut på kvällskvisten , tavlan är grym i solljuset.
A58B6346-DFDF-4863-9489-D2DA8D25E3CB.jpeg

Den blå flög iväg väldigt snabbt.

The hype is real again!!!!

Ut med era på k&s till över list!

Även @rambo_amadeus klocka ser ut att ha gått fort!

Sålde den nog alldeles för billigt :( Men, men.. Den går till ett bra hem :)
Tycker du gjorde helt rätt. När jag själv sålt har de flesta haft dem som ”grails” och verkligen uppskattat klockan. Som mestsdels aktiv utanför K&S så känns det schysstare att ge ett ärligt pris. :)
En annan topic, vad tycker ni om co-brandade Tudor klockor? Lite roligt att de tagit vid där Rolex en gång slutade.
Det kan fungera. Just Ed Sheerean versionen tycker jag inte utseende mässigt tilltalar. Inte heller Hoodinkee. Däremot som typ Google är grymt cool. Även state of Quatars är rätt kaxig.

Sålde den nog alldeles för billigt :( Men, men.. Den går till ett bra hem :)

En annan topic, vad tycker ni om co-brandade Tudor klockor? Lite roligt att de tagit vid där Rolex en gång slutade.
A customized Ed Sheeran Tudor Black Bay just sold for how much?! (timeandtidewatches.com)

Ett ex.
https-bucketeer-e05bbc84-baa3-437e-9518-adb32be77984.s3.amazonaws.com-public-images-b8ebaa05-6f70-47aa-b150-862e7f262ce1_721x723.png

Jag tycker det är kul! Ju fler udda varianter och versioner som finns, desto bättre enligt mig. Varför inte liksom. Sen om alla är så snygga vettefasen...

Är oförskämt nöjd med min tudor!
Ni som har gummi till era, vilket använder ni?
56BDDC3B-7711-411A-B1BC-099B895D6F98.jpeg
Köpt ett svart från vanguard straps, riktigt nöjd med den, har inte köpt gummi från någon annan iofs, och ligger lite högre i pris tror jag men nöjd iaf!
Som jag förstår det kan det vara lite skillnad mellan olika återförsäljare på hur passformen är på banden, vissa sticker ut lite mer rakt ut från klockan och vissa (som vanguard) går mer ner från bandhornet.

Köpt ett svart från vanguard straps, riktigt nöjd med den, har inte köpt gummi från någon annan iofs, och ligger lite högre i pris tror jag men nöjd iaf!
Som jag förstår det kan det vara lite skillnad mellan olika återförsäljare på hur passformen är på banden, vissa sticker ut lite mer rakt ut från klockan och vissa (som vanguard) går mer ner från bandhornet.
Tack och bock ! Ska kolla upp det direkt

Var på bio med dottern igår. Köpte min första Marveltidning 1966 och dottern närmar sig 40 år, så tiden går 🙂
Filmen då? Som Marvelfan har jag jag väntat i ett år på den här, men den levde väl inte riktigt upp till förväntningarna. Men kul att kunna gå på bio igen!
8125636B-4729-47FF-80BA-C536962851A6.jpeg

Tillbaka
Topp