Tänker på saltbalansen i värmen och brassar bacon. Upplever att bandhornen börjat få en något mörkare nyans på senare tid. Man kan ana det lite i "borstspåren". Ska bli spännande att se var det landar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då var den beställd. Ser helt fantastisk ut på alla bilder. Hoppas jag inte blir helt grön.
![]()
Grattis,Då var den beställd. Ser helt fantastisk ut på alla bilder. Hoppas jag inte blir helt grön.
![]()
Då ligger du långt före mig, men jag slipper åka.Grattis,
Vart uppringd av Tudor butiken i Italien som sa att jag kunde hämta min BB58 bronze redan nästa månad.![]()
Grattis,
Vart uppringd av Tudor butiken i Italien som sa att jag kunde hämta min BB58 bronze redan nästa månad.![]()
Då ligger du långt före mig, men jag slipper åka.
Förmodigen tar det så lång tid. De ska ju hitta klockan så de går med vinst också.Hej, är ny i forumet och har börjat intressera mig för klockor, har fastnat för denna https://www.uret.se/tudor-black-bay-svart-stal-o41-mm-p-422234.html ,
är det någon som har besällt från uret.se innan? tar det verkligen 2-5mån att få klockan?
Välkommen hit!Hej, är ny i forumet och har börjat intressera mig för klockor, har fastnat för denna https://www.uret.se/tudor-black-bay-svart-stal-o41-mm-p-422234.html ,
är det någon som har besällt från uret.se innan? tar det verkligen 2-5mån att få klockan?
När jag var inne på Krons för ett par veckor sedan fanns ett par inne. Detta kan iof ha ändrats sedan dess.Hej, är ny i forumet och har börjat intressera mig för klockor, har fastnat för denna https://www.uret.se/tudor-black-bay-svart-stal-o41-mm-p-422234.html ,
Kontaktade bergstöms, deras svar var att de hade stängt intresselistan för att klockan var så populär…När jag var inne på Krons för ett par veckor sedan fanns ett par inne. Detta kan iof ha ändrats sedan dess.
En annan viktig faktor som han inte tog upp är att vi lever i en vad jag tror är högkonjuktur.Rätt bra kommentar. Gäller imo inte bara Tudor utan rätt många andra. Men som han påpekar. Problemet är att folk inte vill vänta på något längre.
Ja du ligger ju några veckor före på min har inget häntTänker på saltbalansen i värmen och brassar bacon. Upplever att bandhornen börjat få en något mörkare nyans på senare tid. Man kan ana det lite i "borstspåren". Ska bli spännande att se var det landar
![]()
Instämmer delvis, tror att det vi ser är att folk har pengar att spendera efter månader med antingen restriktioner eller i vissa länder karantän. Blir intressant att se hur återgången till resande och upplevelser kommer att påverka luxury och sällanköp. Tror att ”hypen” kommer att stabiliseras över nästa höst/vinter.En annan viktig faktor som han inte tog upp är att vi lever i en vad jag tror är högkonjuktur.
TGN hade rätt intressant spaning i det senaste avsnitt där de spekulerade om att Tudor experimenterar lite nu för om ett par år veta vad som fungerar och gå in i den rollen som Rolex hade innan(!) under 90-talet. Även att man nu börjar lägga sig som ett mer prisvärt alternativ till Omega.Personligen tror jag Tudors värde är på uppgång eftersom, som han i filmen säger, det är bättre värde i Tudor än Breitling, Omega etc., samtidigt som många har ingen aning om att Tudor existerar som märke. Det kommer de att göra allt eftersom tiden går och begagnade Black Bays blir färre än spekulanterna.
Måste medge att den vita chronon är riktigt snygg.Frukost bara fåglarna som är vakna![]()
Lätt värt om man slipper åkaDå ligger du långt före mig, men jag slipper åka.
Jag har aldrig varit ett riktigt fan av kronografer men måste medge att den där väcker ett starkt "ha-begär" hos mig. Riktigt fin och helt rätt färgsättning!Frukost bara fåglarna som är vakna![]()
Bara att slå tillJag har aldrig varit ett riktigt fan av kronografer men måste medge att den där väcker ett starkt "ha-begär" hos mig. Riktigt fin och helt rätt färgsättning!
Kan detta vara något?Det här funkar inte och jag har letat ihjäl mig på ett likt Tudors original Nato men hittar inget. Köpte ett MN från cheapestnatostraps men blir retur på det.
Någon som har koll på vart man hittar ett Nato: blått med smal vit/grå rand?
![]()