Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Knappast, imo är de enda som jag kan tänka mig att betala över list för är limited editions och då mer i stil med Fratellos Speedy Tuesday Omega Speedy.De där ska man inte betala över list för, nya...
Nu i olympiad tider, going for gold?Trevliga bekantskaper att klämma på. BB Ceramic var över förväntan måste jag säga.
![]()
![]()
Vem satsar inte på guld? Nä men 167’ för en BB58 i guld är ju kul, men är för fattig för att kunna göra det valet. Just denna gång blev det en sport-stålare från storebror.Nu i olympiad tider, going for gold?
Härligt! Försökte kika runt men kunde bars hitta den blå i 22mm. Fsnns det fler färger och i 20mm?
Har missat, vad sa tudor till fratello?Intressant uppföljning. Ser det fortfarande inte som en jättegrej men Tudors svar till Fratello blir bara tramsigt.
Riktigt snyggt!
Här är mitt: http://strapsandbracelets.com/navy-blue-and-white-elastic-material-slip-through-nato-watch-strapHärligt! Försökte kika runt men kunde bars hitta den blå i 22mm. Fsnns det fler färger och i 20mm?
Tack. Var lite skeptisk till ett elastiskt Nato men det är mer bekvämt än vanligt Nato. Har ett MN sen tidigare men det här sitter bättreRiktigt snyggt!![]()
Härligt att se! Är din fortfarande lika ljus? Min har börjat få ett mörkare skimmer över sig.Badklockan på![]()
![]()
@Deskdiversthlm
Det enda jag kan se är att den börjat gulna lite på boetten precis ovanför där bandet sitter. Inget annat som jag kan se.Härligt att se! Är din fortfarande lika ljus? Min har börjat få ett mörkare skimmer över sig.
Tydligast syns det på bandhornen men nu har det även börjat växa fram på boettsidorna.
Har missat, vad sa tudor till fratello?![]()
Låter bra, blir till att testa det elastiska till min BB58 också. Precis beställt!Tack. Var lite skeptisk till ett elastiskt Nato men det är mer bekvämt än vanligt Nato. Har ett MN sen tidigare men det här sitter bättre![]()
Oj, underligt minst sagt
Oj, underligt minst sagt
Kolla annars https://watchwear.se/produkt/nylon-elastic-nato-bla-vit/Härligt! Försökte kika runt men kunde bars hitta den blå i 22mm. Fsnns det fler färger och i 20mm?
@Deskdiversthlm
20 mm kommer in i lager igen om några veckor. Får även in en del band med brons-detaljer
Grymt! Tack!
Snyggt men det blir (imo) lite konstigt så länge som klockan ser helt ny ut.Letade och hittade de här:
![]()
Dock svårt att bestämma sig utifrån bilder…
Sen dök liknade band (utan ”slitage”) upp hos CNS (billigare och skickas ej från Hong Kong). Frågan är om man ska ”slita” lite. Tänker mig rostigt armeringstål…
![]()