S
Staafen
Guest
Det är så mycket jag vill ha tyvärr haha!Du vet ju att du vill ha en…. ”resistance is futile”![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är så mycket jag vill ha tyvärr haha!Du vet ju att du vill ha en…. ”resistance is futile”![]()
Snygga bilder som alltid. Jag borde gilla den men gör det inte, det är något som stör, vet inte riktigt vadÅterigen inte min men mina bilder. Jag är lite tveksam till denna måste jag säga, vad tycker ni?
![]()
![]()
Några mm mindre och med stavindex istället för romerska så hade jag köpt och köpt omgående! Nu går den bort primärt pga storleken, och delvis pga de romerska indexenÅterigen inte min men mina bilder. Jag är lite tveksam till denna måste jag säga, vad tycker ni?
![]()
![]()
NEEEEJ , sälj vad som helst men inte den där..Är lite i valet och kvalet om denna ska få lämna…
(Får egentligen för lite handledstid för att behålla.)
Hade ju varit tråkigt att inte kunna posta i denna tråd dock. Fan va svårt val. Vad ska jag göra?
![]()
Har de inte blivit svåra att sälja med tanke på att dom är uppe i Rolex Subpriser? Då kan man lika gärna köpa the real deal tänker jag?Är lite i valet och kvalet om denna ska få lämna…
Hade ju varit tråkigt att inte kunna posta i denna tråd dock. Fan va svårt val. Vad ska jag göra?
![]()
Stort tack!Snygga bilder som alltid. Jag borde gilla den men gör det inte, det är något som stör, vet inte riktigt vad![]()
Lite stor kanske men bars ganska skönt ändå tycker jag.Några mm mindre och med stavindex istället för romerska så hade jag köpt och köpt omgående! Nu går den bort primärt pga storleken, och delvis pga de romerska indexen![]()
![]()
Njae. Jag är inte lika övertygad om storleken. En klocka av den här ”typen” föredrar jag något mindre och smidigare. Möjligt att jag kunnat leva med storleken om det andra klickade till 100%. Men i den här storleken och med indexen passar jag. Förhoppningvis kanske den kommer ut i nya versioner framöver.Lite stor kanske men bars ganska skönt ändå tycker jag.
Jag håller med dig helt, ingen klocka jag personligen skulle köpa.Njae. Jag är inte lika övertygad om storleken. En klocka av den här ”typen” föredrar jag något mindre och smidigare. Möjligt att jag kunnat leva med storleken om det andra klickade till 100%. Men i den här storleken och med indexen passar jag. Förhoppningvis kanske den kommer ut i nya versioner framöver.
Ja jag tror det kommer att bli kanon på 925:an har beställt ett grått och ett svart till min 925.Nej. Kommer bli blekt.
Passar bättre på 925an
Jag gillar min men den kunde varit någon mm mindre , men jag stör mig inte på det gillar min skarpt.Återigen inte min men mina bilder. Jag är lite tveksam till denna måste jag säga, vad tycker ni?
![]()
![]()
Vad roligt, visste inte att du har en.Jag gillar min men den kunde varit någon mm mindre , men jag stör mig inte på det gillar min skarpt.
Jo de har stuckit en del på senaste men det har ju även andra äldre Tudor Subbar såsom t ex 7928, 9411/0, 7021/0 mfl.Har de inte blivit svåra att sälja med tanke på att dom är uppe i Rolex Subpriser? Då kan man lika gärna köpa the real deal tänker jag?
På en svart? Väntade runt 6 på mån från Krons. Men iom att de inte vet hur tilldelningen ser ut blir det svårt att säga. Dvs. ibland får de tre leveranser med ex bara blå eller tvärt om etc. etc. Men 12mån var lång tid.
Börjar bli trött på Nymans, och ADs överlag för den delen.Nu skrev Nymans att det är 24 månader väntetid hos dom![]()
En toppenlösning vore ju ett byte rakt av med min BB58! Då kan du ju fortsätta här i tråden. Win-win?Är lite i valet och kvalet om denna ska få lämna…
![]()
Bra. Vänd dig då till närmsta K&S och finn din nästa TudorBörjar bli trött på Nymans, och ADs överlag för den delen.
Va?! Måste vara stavfel. Jag har iof alltid varit förbi i person där och på Krons. Men att det skulle vara sådant tryck nu….Nu skrev Nymans att det är 24 månader väntetid hos dom![]()
Sälj inte, tror du kommer att ångra dig strax efter. Men frågan är ju vad du brukar köra istället för den idag? On det är en Rolex sub så känns det väl kanske rimligt att avyttra den.Hade ju varit tråkigt att inte kunna posta i denna tråd dock. Fan va svårt val. Vad ska jag göra?
Snygga bilder. Inte my cup of tea. Så mycket på den som imho känns förhastat. Speciellt hur man placerat veckodagen.Återigen inte min men mina bilder. Jag är lite tveksam till denna måste jag säga, vad tycker ni?
Man får ju i dagsläget en Rolex 1680 för samma pris som en Tudor 7928 och frågan är vad som är ”the real deal” undrar jag då? De som köper en femsiffrig Rolex Sub för att vara med i ”Rolexklubben” är nog inte den primära köparen av en äldre Tudor Sub gissar jag.
Instämmer med att det var ett konstigt svar. Men jag tror att det är en strategi för att bli av med mycket engångsförfrågningar.Börjar bli trött på Nymans, och ADs överlag för den delen.
Bra bilder men nä ingen fullträff tyvärr. Speciellt dag/datum modellen tappar harmonin i tavlan och blir rejält tom på nedre delen av tavlan.Återigen inte min men mina bilder. Jag är lite tveksam till denna måste jag säga, vad tycker ni?
![]()
![]()
Tack! Håller med, den är verkligen helt tom nedtill.Bra bilder men nä ingen fullträff tyvärr. Speciellt dag/datum modellen tappar harmonin i tavlan och blir rejält tom på nedre delen av tavlan.
Men 39-40mm och med en matt tavla och cali dial hade varit mumma!
Killgissar att det var ett experiment från Tudor för att göra en konsumtionssugen APAC marknad nöjda förra året. Om jag inte missminner mig så släpptes den väl först enskilt för APAC 2020?Tack! Håller med, den är verkligen helt tom nedtill.
Den röda är snyggast om man kan bära upp den ( jag har för små handleder). Proportionerna på ’925 är bättre.Någon favorit av dessa två?
![]()
![]()
Minns inte om jag tog någon bild med den på, ska kolla.Den röda är snyggast om man kan bära upp den ( jag har för små handleder). Proportionerna på ’925 är bättre.
Bara att slå till på en 925Någon favorit av dessa två? Själv blir jag mer och mer sugen på en silver för varje gång jag ser den.
![]()
![]()