Bara boutiquesTudor black bay 58 bronze.
Finns den hos AD eller är det bara renodlade Tudor boutiques som har dessa?
Edit: verkar bara finnas i Tudors egna butiker
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara boutiquesTudor black bay 58 bronze.
Finns den hos AD eller är det bara renodlade Tudor boutiques som har dessa?
Edit: verkar bara finnas i Tudors egna butiker
![]()
Schysst nato. Är den från Aliexpress? Finns den i andra färger?
Nej den är från Haveston faktisktSchysst nato. Är den från Aliexpress? Finns den i andra färger?
Vad heter modellen? Lust att länka?Nej den är från Haveston faktisktYes Finns i fler färger kompis..
![]()
Här..Vad heter modellen? Lust att länka?
Den är grymt snygg. Känns kronan mot handen? Hört att eta-varianten kan ha den effekten pga tunnare.Min andra Tudor och är grymt nöjd, härligt med en rejäl dykare som man inte ser varje dag. Har alltid gillat klockor som inte tillverkas längre.
![]()
Ajdå vad inväntas?Jobbigt med försenade leveranser...
13.50När klockan är nära 14.50 tar man tillfället i akt.
Skulle lätt kunna nypa Chronon för en liten pengJag är ganska stor och grov, men skulle inte kunna släppa BB58an. En av de trevligaste klockor jag haft och jag har haft många genom åren.
Chronon är snygg och går perfekt, men den skulle jag ändå kunna offra för en BB58/925 …..
![]()
Gillar BB36 skarpt men den är för liten så jag väntar en 41:a och hoppas att den ska kännas mer lagom men ändå behålla proportionerna.Ajdå vad inväntas?
- Beror ju på vad du menar med "liten"Skulle lätt kunna nypa Chronon för en liten peng![]()
Så är det ju förstås- Beror ju på vad du menar med "liten"![]()
Grattis!Chronon får vara med och fira min födelsedag.![]()
När klockan är nära 14.50 tar man tillfället i akt.
Äh, man behöver inte kunna klockan för att vara klockintresserad
Ingen jag reagerat på, tycker den sitter otroligt skönt och betydligt bättre än den med in-house verket som blev väldigt klossig.Den är grymt snygg. Känns kronan mot handen? Hört att eta-varianten kan ha den effekten pga tunnare.
- Grattis på födelsedagen!Chronon får vara med och fira min födelsedag.![]()
Grattis, hoppas du har en bra dag!Chronon får vara med och fira min födelsedag.![]()
Grattis på födelsedagen!!! Några paket som tickade?Chronon får vara med och fira min födelsedag.![]()
Tack , nej inga tickande paketGrattis på födelsedagen!!! Några paket som tickade?![]()
Tackar- Grattis på födelsedagen!
Tack ja den har varit kanon barn och barnbarn har uppvaktat migGrattis, hoppas du har en bra dag!
Äsch, ni får ha översyn med min typo; det blåste starkt högt upp på en fyr när jag postade bildenÄh, man behöver inte kunna klockan för att vara klockintresserad![]()