• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FreddeM

Panerai
2-Faktor
Den mentala kollapsen är åtgärdad. Denna får faktiskt stanna! Funderar på att kolla med AD om det är möjligt att beställa och byta till en svart tavla med stavindex. Tycker den ser riktigt fin ut! Självklart behålla denna tavla också.

IMG_20210908_123553_edit_472948230865854.jpg
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Den mentala kollapsen är åtgärdad. Denna får faktiskt stanna! Funderar på att kolla med AD om det är möjligt att beställa och byta till en svart tavla med stavindex. Tycker den ser riktigt fin ut! Självklart behålla denna tavla också.

IMG_20210908_123553_edit_472948230865854.jpg
Svart tavla med stavindex är ej möjligt har jag för mig, detta eftersom tavlan ej tillhör din referens. Men dubbelkolla för säkerhetsskull.
 

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
Visst gör den väl det? Iaf när man kollar på Tudors hemsida. Om jag inte missuppfattat.
Kan du bygga ihop den på hemsidan med den tavlan? Jag tror som @SeikoZ att det förmodligen inte går. GS versionen finns väl inte med svart tavla med stav index men kan bara vara att den är ovanlig?

EDIT: Ser ut att finnas. Ser riktigt bra ut :)
Tudor-PrinceDateDay-76213-0010.jpg


Ny tavla kostar 4200 kr. Vill man behålla den befintliga så blir det 6000 kr.
 
Senast ändrad:

FreddeM

Panerai
2-Faktor

Amisuh

Omega
Någon som vet, försökte vi AD byta vridningsinlägg (svarta ”skivan”😊) på min ETA-Pelagos men fick offert på hela vridningen. Är det ett missförstånd eller måste man verkligen byta hela vridningen? Jag tyckte att jag var oerhört tydlig i alla fall.
 
Topp