Tack för tipset, dom ser trevliga ut.Har du kollat på de länkarna som uncle seiko säljer?
Just nu hoppas jag att MN-bandet kan stilla tankarna på en länk, i alla fall en stund.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för tipset, dom ser trevliga ut.Har du kollat på de länkarna som uncle seiko säljer?
Är väl spekulation i samlarvärde. Den svarta smileyn är ju ovanlig.
Men håller med![]()
Helt sjukt. Jag gav alltså 80k för min 76100 med blå urtavla och lollipop-visare...WTF?
Fantasipris / Snacka om att försöka bygga hype.
Den kommer aldrig säljas för det priset = i samma nivåer som en Snowflake.
Har du fortfarande kvar den?Helt sjukt. Jag gav alltså 80k för min 76100 med blå urtavla och lollipop-visare...
kul skall dit i morgon , kör en rapportPå väg in till kontoret. Ikväll blir det klockevent på Grand. Det var inte igår.
![]()
Grymt! Hoppas att du gav mindre än 94,5'!![]()
Nyinköpt Black bay 41mm. Begagnad från 2020. Gillar den verkligen. Jag trodde dock att det var en 58. Den är på gränsen för min handled men den känns mycket bra. Första klockan som inte är en casio eller Seiko så det är stort för mig![]()
Väldigt härlig färg! Upplever du boetten känslig för repor och dings? Silver borde ju vara mjukt?Otroligt bra klocka
![]()
Det är nog så, är relativt försiktig så inte märkt det än men du har givetvis rättVäldigt härlig färg! Upplever du boetten känslig för repor och dings? Silver borde ju vara mjukt?
En bra bit söder om 30 så det är nog lugntGrymt! Hoppas att du gav mindre än 94,5'!
Correction: 94,9'!
Tackar! Om den är tunnare? Jag är nog för mycket newbie för att kunna svara. Vad säger ni mer erfarna...?Snyggt, Ser ut att passa din handled fint!
Stämmer det att Black bay precis som Pelagosen är tunnare med ETA?
Tror han syftade på tidigare inlägg där en NOS ETA BB Svart ligger på den pengen. Du har dock den nyare modellen med inhouseverk.En bra bit söder om 30 så det är nog lugnteller så missar jag någon ironi i ditt inlägg
![]()
Absolut alltid Tudor på @tudorthursdayEn newbie-fråga...."Tudortorsdag" är det något jag har fått för mig eller har "vi" det?
![]()
Jag fick svar tidigare i tråden att den är tunnare med ETA, en klar fördel i sammanhanget! Jag gillar även den ”leende munnen”Tackar! Om den är tunnare? Jag är nog för mycket newbie för att kunna svara. Vad säger ni mer erfarna...?
En bra bit söder om 30 så det är nog lugnteller så missar jag någon ironi i ditt inlägg
![]()
Tror han syftade på tidigare inlägg där en NOS ETA BB Svart ligger på den pengen. Du har dock den nyare modellen med inhouseverk.
Oj, ja det var mycket! De första blir väl eftertraktade som mycket annatJa, stämmer att det var det mastiga priset på en eta-variant som jag avsåg. Ingen ironi! Hoppas att den växer i dina ögon (inte på handleden dock eftersom du tycker att den är lite stor, om jag inte missuppfattade det)☺
Trevligt med guld, inte testat ännu. Något annat kul där, erbjudanden etc?Vilken besvikelse att inte nya bb58 brons fanns på Nymans eventetmen kul att få klämma lite på guld och silver
![]()
![]()
Typ alla tudor och rolex med möjlighet att testa allt. Sen lite gamla daytonas och en herrejösses massa folk på liten yta. Någon bok man ska kunna hämta i butikTrevligt med guld, inte testat ännu. Något annat kul där, erbjudanden etc?
Nymans klockan?Hur många länkbitar är det på BB58? Fick ta bort färre bitar denna gången när jag justerade länken. Antingen har min handled växteller så har de minskat ner antalet från fabrik
![]()
Nöjd?
Stämmer.. Fick hämta upp på eventet.Nöjd?
Fick du den på Grand igår?