• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
Testar MN ifrån Erikas på min BB58. Hade egentligen tänkt köpa BB58 på länk men fick chansen att köpa på nato till bra pris så jag slog till.
Jag har testat med länk ifrån Miltat olika Natoband mm men inte hittat rätt och ångrat att jag inte köpte på länk ifrån början.
Tidigt att säga men MN bandet känns fantastiskt, historien med Marine Nationale och Tudor gör ju att det känns rätt på något sätt.
8A5FC356-845E-4839-B35F-D543092E45E2.jpeg
0D5B4520-FDA0-4BA2-83F2-4488997C5114.jpeg
Har du kollat på de länkarna som uncle seiko säljer?
 

Ur-snygg

Panerai
2-Faktor
Ja, stämmer att det var det mastiga priset på en eta-variant som jag avsåg. Ingen ironi! Hoppas att den växer i dina ögon (inte på handleden dock eftersom du tycker att den är lite stor, om jag inte missuppfattade det)☺
En bra bit söder om 30 så det är nog lugnt 😊 eller så missar jag någon ironi i ditt inlägg 😁

Tror han syftade på tidigare inlägg där en NOS ETA BB Svart ligger på den pengen. Du har dock den nyare modellen med inhouseverk.
 
Ja, stämmer att det var det mastiga priset på en eta-variant som jag avsåg. Ingen ironi! Hoppas att den växer i dina ögon (inte på handleden dock eftersom du tycker att den är lite stor, om jag inte missuppfattade det)☺
Oj, ja det var mycket! De första blir väl eftertraktade som mycket annat 😊. Jag gillar storleken, inte för stor men jag vill inte ha större. Det var lite impulsivt bara då jag trodde det var en bb58 då jag är lite dålig på Tudor och tänkte först att den ändå var rätt bitig för att vara en 39mm 😂.
 

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
Hur många länkbitar är det på BB58? Fick ta bort färre bitar denna gången när jag justerade länken. Antingen har min handled växt :cool: eller så har de minskat ner antalet från fabrik🤔
 
Topp