Tavlan? E det inte bezelen som va sunbrushed.Nästan mitt i prick, men varför sunburst tavla på en titandykare? Var väl inget fel på den matta tavlan..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tavlan? E det inte bezelen som va sunbrushed.Nästan mitt i prick, men varför sunburst tavla på en titandykare? Var väl inget fel på den matta tavlan..
Du borde ha frågat @_uragenten_Jag har stått i kö på en FXD sedan december. omöjligt att veta hur tilldelningen blir.
+1 exakt min tanke ocksåJag inväntar den blåa. Köp ni andra den svarta vetja!
Tavlan? E det inte bezelen som va sunbrushed.
Japp, han lär ju sälja den senare samma vecka. Har hört att han filar på en annons redan nu.Känns som att det blir knivigt och tar tid att få loss en från AD.. Får sätta mitt hopp till att @Limeee får loss en tidigt
I reklamfilmen är dom väldigt tydliga med att detta är en Pelagos huvudsakligen för strand, nattklubb och gym, men poängterar att man KAN använda den till dykning också. Genidrag att gå för T-fit på denna enligt mig. Den riktiga finns ju kvar i kollektionen också.Japp, han lär ju sälja den senare samma vecka. Har hört att han filar på en annons redan nu.
Lite trist att man gått bort från claspen som finns på den större modellen och kör T-fit. Gillade den andra.
Men kommer den i blått på 39 OCH 11.8mm så är det grymt!
Har dessvärre inte hunnit kolla den ännu (möten), så mer stage diving alltså.I reklamfilmen är dom väldigt tydliga med att detta är en Pelagos huvudsakligen för strand, nattklubb och gym, men poängterar att man KAN använda den till dykning också. Genidrag att gå för T-fit på denna enligt mig. Den riktiga finns ju kvar i kollektionen också.
Nått åt det hållet! James Stacey skriver att den är en 25mm dykförlängning i claspet också dock. Ska bli spännande att se mer hands on material.Har dessvärre inte hunnit kolla den ännu (möten), så mer stage diving alltså.
Men som sagt gillar den skarpt och snacka om att man skapat ett bra Sub alternativ. Sammantaget fortsätter Wilsdorf att leverera imponerande helheltstänk för både Tudor & Rolex.
Är sjukt sugen, så är inte omöjligt att det händer i framtiden. Kanske inför OWGM23 och säljer inom 5 dagarKänns som att det blir knivigt och tar tid att få loss en från AD.. Får sätta mitt hopp till att @Limeee får loss en tidigt
Har lite mixed feelings gällande brushen på bezelnIrl bild:
Trevligt med bezel som inte linjerar. Seiko måste vara stolt.
Samma här, måste nog ses o klämmas på.Har lite mixed feelings gällande brushen på bezeln
Båda, men subtilare på tavlan.
Sämre inspiration kan man ha. Bezeln på SPB är helt fantastisk.Får lite Seikokänsla av den.
Där ser man,tack!Båda, men subtilare på tavlan.
Diggar det skarpt.Har lite mixed feelings gällande brushen på bezeln
Magiskt bra. Tudors bästa imho.Irl bild: