Fasen jag kan inte släppa den där bilden som någon postade för ett tag sedan på en mockup bb58 Hulk.. det vore något det 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fasen jag kan inte släppa den där bilden som någon postade för ett tag sedan på en mockup bb58 Hulk.. det vore något det![]()
Hoppla!![]()
Eller kanske en lila….?
![]()
Nää inget köp här inte, men den lockar verkligen! Hade ju en under en för kort tid, sålde för snabbt (som vanligt)
Varför lessen skall in till stan i morgon du kan få titta på den då
Han har väl både hunnit köpa och sälja den. Har ju gått typ 1-2 dagar sen köpesannonsen kom ut
Ledsen för att jag inte köpt nån ännuVarför lessen skall in till stan i morgon du kan få titta på den då![]()
Då lägger jag den teasern igenFasen jag kan inte släppa den där bilden som någon postade för ett tag sedan på en mockup bb58 Hulk.. det vore något det![]()
DÄR var den, jäklar vad bra den gjorde sig i gröntDå lägger jag den teasern igenSamma här - kan inte släppa
![]()
Oh yes!Då lägger jag den teasern igenSamma här - kan inte släppa
![]()
Släpper de denna går jag bananas
Den med röd pelagos textSläpper de denna går jag bananas![]()
![]()
Eller kanske en lila….?
![]()
Grön på grönt så kastar jag mig på tråden till ADDå lägger jag den teasern igenSamma här - kan inte släppa
![]()
Grattis till riktigt trevligt köp!Första dagen med nyinköpet, som fick följa med till jobbet. Känns bra med en Tudor igen. Riktig kvalitet för rimliga pengar!
![]()
Den där är satans snygg! Vi får se, men om jag känner mig själv rätt så är det inte sista gången jag äger en sådan! Men först på tur är en silver
Visst är den..brons så snygg att jag kanske gett på mig en gemensam nämnare för ett annat märkeDen där är satans snygg! Vi får se, men om jag känner mig själv rätt så är det inte sista gången jag äger en sådan! Men först på tur är en silver![]()
Något nytt till samlingen?Blev en tripp på stan idag![]()
Nej var inne på Brattebutiken och på NK kollade Bvulgari octo finissimoNågot nytt till samlingen?
Kan det vara så att herrn har en på g från K&S…? OHPF på den…Men först på tur är en silver![]()
Nope faktiskt inte, nån annan som slog till på denKan det vara så att herrn har en på g från K&S…? OHPF på den…