Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jodå det finns någon/några som har Ranger-länken på BB58, bl.a. @machloIngen på forumet som testat ranger länken på 58an än? Sjukt sugen på en en sådan kombo och sen polera upp länksidorna men jag vet inte om länken är tillgänglig över disk?
Pelagos eller panda.Vad tror ni är den bästa skidåkarklockan av mina Tudor vilken så kall jag ta nu när det vankas slalom några dagar kommande weekend.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fast det är väl vanliga bb, dvs 41 mm som @machlo har? Har inte bb41 och 58 olika size mellan luggarna?Jodå det finns någon/några som har Ranger-länken på BB58, bl.a. @machloSå du kan söka på hans inlägg här i Tudor-tråden om du vill se lite bilder på det.
Men din tavla ser ju svart ut, 58 har väl alltid haft blå tavla? Använder du rangerns endlinks eller har du moddat 58 endlink för att passa rangerlänken?Jag har bb58. Ranger armband passar inte vanliga BB.
BB58 OG är svart. Men kom 2020 med blåMen din tavla ser ju svart ut, 58 har väl alltid haft blå tavla? Använder du rangerns endlinks eller har du moddat 58 endlink för att passa rangerlänken?
Mhmm är det någonting mer som skiljer?BB58 OG är svart. Men kom 2020 med blå![]()
Fast den svarta finns väl kvar, svart tavla med blå insert har väl ersatts av blå tavla med blå insert samt en klarar blå.
Kom just på att hustrun är -88. Det innebär att det plötsligt finns anledning att köpa denna

Se där, då har du ju ett argument att köpa den, för att du äääälskar henne så mycket (och absolut inte för att du ens vill ha en gammal sketen Tudor SubKom just på att hustrun är -88. Det innebär att det plötsligt finns anledning att köpa denna@Limeee Pma när det är dags
![]()
![]()
Men det finns väl inte en enda klocka du öht ägt som hunnit stanna i just din ägo?! Även de med hysteriskt kort gångerservSe där, då har du ju ett argument att köpa den, för att du äääälskar henne så mycket (och absolut inte för att du ens vill ha en gammal sketen Tudor Sub)
Jag hör av mig isåfall
Hittills har den gått varm, inte stannat en gång sedan jag fick hem den.
OK vi tar det från börjanFast den svarta finns väl kvar, svart tavla med blå insert har väl ersatts av blå tavla med blå insert samt en klarar blå.
Haha sant, hinner ju inte så ofta gå 48h innan klockorna är på väg till nästa hemMen det finns väl inte en enda klocka du öht ägt som hunnit stanna i just din ägo?! Även de med hysteriskt kort gångerserv![]()
Jo jag hänger med på att länken bara passar bb58 men @machlo har ju en bb58 med svart tavla och blå insert, vilket du säger inte finns?OK vi tar det från början
Ranger länken fungerar endast på BB58. Den finns svart resp. blå.
BB41 finns med blå bezel och svart tavla. Men Ranger länken fungerar inte till den.
Sökte lite i hans inlägg. Tavlan är väl ändå blå.Då har han säkert moddat den själv. Dvs. Tudor har aldrig släppt en sådan modell. @machlo kan du dra ett skott på din BB58?![]()
Tycker att den ser svart ut plus att insert är mörkblå likt bb41. Är ni säkra på er sak, vill minnas att dom första bb58 med blå insert hade svart tavla men jag kan ha fel.Sökte lite i hans inlägg. Tavlan är väl ändå blå.
Tycker den ser mörkblå ut, men håller med om att den ser mörk ut på bilden.Tycker att den ser svart ut plus att insert är mörkblå likt bb41. Är ni säkra på er sak, vill minnas att dom första bb58 med blå insert hade svart tavla men jag kan ha fel.