Har det viktigaste nyheten diskuterats ännu, dvs att man verkar ha droppat Style från sortimentet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här är man grön. Men jag är nyfiken på att få prova den på armen.Är det matt lack på dem eller? Eller är den typ lätt blästrad efter borstning? Eller annan behandling efter eller före borstning. Något skiljer ju uppenbarligen från alla sunburst jag har tittat extra på.
Allt ifrån några dagar till månader.Hur lång tid brukar det ta innan AD i Sverige blir tilldelade de nya klockmodellerna?
Vad tycker du om det?Testar gummit till FXD för första gången
![]()
Ring @Nymans Ur 1851 VästeråsVar kan man beställa den?
Den där är både udda och bra!För mig som inte går igång speciellt på Black Bay-modellerna så var årets släpp en gäspning. Ingen nytt i Pelagos-serien, inga varianter på Ranger, ingen ny Fastrider (som jag lite hoppades på) osv. Så jag kör Tudor-tröst-tisdag med den här godingen istället.
![]()
Äntligen!Har det viktigaste nyheten diskuterats ännu, dvs att man verkar ha droppat Style från sortimentet?
![]()
Hyfsat. Gillar inte ”böjen” vid bandhornen riktigt.Vad tycker du om det?
Då ska man ändå komma ihåg att "1926" fortfarande finns kvar och har 104 olika iterationer.........Äntligen!
Åh jag som trodde det var en nyhet, har helt missat den där tidigare! Helt fantastisk ju…Har det viktigaste nyheten diskuterats ännu, dvs att man verkar ha droppat Style från sortimentet?
![]()
Style är väl ändå den värsta, men 1926 kan inte sälja något vidare, den ryker nog nästa årDå ska man ändå komma ihåg att "1926" fortfarande finns kvar och har 104 olika iterationer.........
Kan bara hoppas. Omega fasoner att han tusen versioner av samma modell. Fattas bara att 90% är "limited editions" också.Style är väl ändå den värsta, men 1926 kan inte sälja något vidare, den ryker nog nästa år
Det var så jag kände också fick dra åt det stenhårt för att få bort den.Hyfsat. Gillar inte ”böjen” vid bandhornen riktigt.
Gummit + nya spännet bör ju passa, man får mäta mittlinken i bandet. Nya BB41 och BB54 har ju omdesignade mittboetter så tyvärr osannolikt att endlänkarna passar på gamla modeller. Tror jag utan att ha sett de i verkligheten
Jag tycker gummit är superskönt, böjen som beskrivs är ändå okej om man drar åt det ett snäppHyfsat. Gillar inte ”böjen” vid bandhornen riktigt.
Äntligen!Har det viktigaste nyheten diskuterats ännu, dvs att man verkar ha droppat Style från sortimentet?
![]()
Får testa på arm, tycker Daytonan är nice!Underbart att se! Otroligt sugen på en Chrono men önskar 3 tavlor istället för 2. Då är jag såld![]()
Det bästa Tudor har gjort i modern tidJag tycker gummit är superskönt, böjen som beskrivs är ändå okej om man drar åt det ett snäpp
Mycket behaglig klocka
InstämmerDet bästa Tudor har gjort i modern tid
![]()
Tråkigt. Har dock för mig att @Nymans Ur 1851 Västerås hade både blå och svart hemma.Hade ögonen på en svart BB36 (ETA) på uret men nu är den borta… nu får jag ta och sörja det ikväll och hoppas att Krons eller Nymans har kvar någon hos sig. Att jag inte bara slog till igår. Det är lätt att vara efterklok.
Får ta och kolla med dom dåTråkigt. Har dock för mig att @Nymans Ur 1851 Västerås hade både blå och svart hemma.