• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Har det viktigaste nyheten diskuterats ännu, dvs att man verkar ha droppat Style från sortimentet?

F68ACFAD-D2CC-4621-A4D1-513EF1CB999C.jpeg

För mig som inte går igång speciellt på Black Bay-modellerna så var årets släpp en gäspning. Ingen nytt i Pelagos-serien, inga varianter på Ranger, ingen ny Fastrider (som jag lite hoppades på) osv. Så jag kör Tudor-tröst-tisdag med den här godingen istället.

7F51E34C-E015-450F-977D-2BBEBADCC9EB.jpeg

Undrar om jubileet passar på GMT/Chrono ? Men den verkar inte skruvad (?), mer intressant egentligen... passar detta gummi ?

1680011675080.png 1680011695782.png
Gummit + nya spännet bör ju passa, man får mäta mittlinken i bandet. Nya BB41 och BB54 har ju omdesignade mittboetter så tyvärr osannolikt att endlänkarna passar på gamla modeller. Tror jag utan att ha sett de i verkligheten

Tillbaka
Topp