Får ta och kolla med dom dåTråkigt. Har dock för mig att @Nymans Ur 1851 Västerås hade både blå och svart hemma.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får ta och kolla med dom dåTråkigt. Har dock för mig att @Nymans Ur 1851 Västerås hade både blå och svart hemma.
BB54 sitter löjligt bra på den handleden.
54 sida vid sida med 58.
Den sitter sjukt bra. Och att den är så tunn, BB58 ser verkligen stor ut bredvid. Fan man kanske måste kolla hur det ser ut på tilldelningen hos våra svenska ADs.BB54 sitter löjligt bra på den handleden.
Ju mer jag ser ju bättre blir den. Ovant med 37mm dykare så måste provas här iafBB54 sitter löjligt bra på den handleden.
Det var synd. Samtidigt känns det som ett bra val. Borde göra att den bärs lite mindre,
Helt enig. Ska bli oerhört spännande att prova den och se om den upplevs lika tunn/nätt även på handledenDen sitter sjukt bra. Och att den är så tunn, BB58 ser verkligen stor ut bredvid. Fan man kanske måste kolla hur det ser ut på tilldelningen hos våra svenska ADs.
Visst är det så, jag hade en 36.25mm Seamaster Midsize jag ångrar att jag släppte från samlingen. Den var riktig trevlig när man vant sig med storlekenJu mer jag ser ju bättre blir den. Ovant med 37mm dykare så måste provas här iaf![]()
Hej,Hade ögonen på en svart BB36 (ETA) på uret men nu är den borta… nu får jag ta och sörja det ikväll och hoppas att Krons eller Nymans har kvar någon hos sig. Att jag inte bara slog till igår. Det är lätt att vara efterklok.
Visst är det här 36or? En svart längst fram där. Rob E:s fönster onsdag fm.Hade ögonen på en svart BB36 (ETA) på uret men nu är den borta… nu får jag ta och sörja det ikväll och hoppas att Krons eller Nymans har kvar någon hos sig. Att jag inte bara slog till igår. Det är lätt att vara efterklok.
Osäker på storleken men det ser ut att vara två av de äldre och en av den nya modellen med lollipopsekundVisst är det här 36or? En svart längst fram där. Rob E:s fönster onsdag fm.
Jag vill minnas att det var någon av houtubearna som pratade om l2l-måttet men givetvis har jag hunnit glömma vem det var och vad vederbörande sa.Någon som har hittat l2l-måtten på bb54?
Håller med, 22 är för brett för boetten men om Omega kunde göra både Speedy och SMP i 42 med 20 så kunde Tudor ha gjort det.Det var synd. Samtidigt känns det som ett bra val. Borde göra att den bärs lite mindre,
Fick du någon uppfattning om längden på kön eller tidsuppskattning?Ställde mig precis på kö på en BB54 trots alltNågon som har en uppfattning om hur långt tid det brukar ta innan Tudors släpp kommer till butik?
Har förstått att vissa modeller dröjer mer ändra, men generellt?
Har en svart BB58 nästan ny jag tänkte flippa med när den kommer. Vilken ångest![]()
Det kunde dom inte svara alls påFick du någon uppfattning om längden på kön eller tidsuppskattning?
Shit vilken ångest att sväva i total ovisshetDet kunde dom inte svara alls på![]()
Kollade precis på den och skulle lägga uppEn väldigt bra sammanfattning på vad som är nytt för varje modell
46 mmNågon som har hittat l2l-måtten på bb54?