Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Martin.Avsnitt 292 av The Grey Nato gav oss svar varför Tudor har en dykare för sin F1-satsning: på 60-talet så sponsrade man racing i Japan och då var det en Sub som var klockan
![]()
![]()
Vintage Tudor Submariner Porche Ad
Japanese Tudor Submariner 1968 Porche 906 Ad My amazing researcher Alan from Hong Kong just surprised me when he sent in this ama...www.rolexmagazine.com
Jaja, det var då! Nu finns det kronografer som hade passat så jäkla mycket bättre. Tänk en BB Chrono med blå tavla eller ännu hellre en Chrono Heritage med blå tavla eller en Small Block med blå tavla…
Någon photoshop-mästare som har en stund över som kan göra en sådan?
Avsnitt 292 av The Grey Nato gav oss svar varför Tudor har en dykare för sin F1-satsning: på 60-talet så sponsrade man racing i Japan och då var det en Sub som var klockan
![]()
![]()
Japanese Tudor Submariner 1968 Porche 906 Ad My amazing researcher Alan from Hong Kong just surprised me when he sent in this ama...www.rolexmagazine.com
Jaja, det var då! Nu finns det kronografer som hade passat så jäkla mycket bättre. Tänk en BB Chrono med blå tavla eller ännu hellre en Chrono Heritage med blå tavla eller en Small Block med blå tavla…
Jag kan hjälpa till med en Photoshop, dock är jag dåligt insatt i Tudors modeller så om någon ger mig en referens till vilken modell som skall ha vilken tavla så fixar jag det under dagen.
SuperJag kan hjälpa till med en Photoshop, dock är jag dåligt insatt i Tudors modeller så om någon ger mig en referens till vilken modell som skall ha vilken tavla så fixar jag det under dagen.
Vänligen,
Martin
Så galet vacker!!
Är ni fortfarande nöjda?Innan, ett dopp i badet, nu tänt grillen och öppnat grillölen.
![]()
![]()
Hade ju varit det perfekta ögonblicket att lansera sin nya kronograf-linje. Den där som jag stensäkert vetat skulle komma de senaste två Watches&Wonder eller nånstans däremellan men som Tudor inte verkar ha fått PMet om.Avsnitt 292 av The Grey Nato gav oss svar varför Tudor har en dykare för sin F1-satsning: på 60-talet så sponsrade man racing i Japan och då var det en Sub som var klockan
![]()
![]()
Det korta svaret är: Ja!Är ni fortfarande nöjda?![]()
Nej detta är en äldre Tudor Submariner referens 75090!Är detta en Pelagos?
Hej,Hej
Svårt att hålla utkik här om man inte har tillgång till köp/sälj
Jag har haft lite ont om tid, men här kommer ditt första önskemål. De två andra modellerna kommer när jag får lite mer tid över.Super
![]()
Blå bezel. Blå tavla. Vita subdials…
Sjukt fin sommarklocka. Man blir lite sugenGod morgon tråden och glad Tudor Thursday!
![]()
Vik in flärpen så blir det snyggare
Jeg liker at den er som den er.Vik in flärpen så blir det snyggare![]()