• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sano93

Breitling
Hälsningar från kroatien
1000032293.jpg
1000032293.jpg
 

blazer

Breitling
2-Faktor
Byta glas?
Någon som vet vad det kostar (ungefär) byta naggat glas på en Tudor Sub hos AD? En 36 mm så inte plexi.

Trevlig lördag!
 
Senast ändrad:

Schned

Panerai
2-Faktor




På jakt efter första Tudor dykaren.

BB54 var riktigt trevlig och skulle för många vara ett fantastiskt alternativ för owg bruk. Men för liten och nätt för mig tyvärr.

Nya BB41 bars oväntat bra men nya "monochrome" är helt enkelt för steril för min hudfärg. Och röda är inte riktigt min grej även om den är riktigt fin.


Får nog bli en svart Fxd som jag har varit sugen på sen den släpptes. Eller om man väntar in en eventuell BB41 S&G som förhoppningsvis släpps i vår.


20240731_212608.jpg


Ranger och BB36 blev kvar i Norrland.

BB41 S&G blev enda Tudorn som fick åka med på en veckas semester till Utö och Stockholm Stad.

Trevlig sommar på er i Tudortråden! 🍻
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Det har man väl innan man börjar jobba, men väl på arbetet är det ju bara att köra. Fin klocka. Funderar starkt på att byta min Rolex GMT mot en bb58 och en DJ36:a för lite större bredd och valfrihet.
Det har jag också haft, igår var hemskt! Men om jag fortfarande har ångest över jobbet, väl på jobbet borde det väl rimligtvis fortfarande kallas för jobbångest?!

58:an är grym! Det enda den här modellen saknar är t-fit annars är den imho 100%
 

Degnell

Cartier
2-Faktor
Det har jag också haft, igår var hemskt! Men om jag fortfarande har ångest över jobbet, väl på jobbet borde det väl rimligtvis fortfarande kallas för jobbångest?!

58:an är grym! Det enda den här modellen saknar är t-fit annars är den imho 100%
Låter förvisso rimligt.

Ja dom ser fina ut. Jag gillar att alternera mellan lite olika naton och gummin så ser hellre att eventuella brister ligger i länken än i själva ”huvudet”☺️
 
Topp