Jag vill ha den rosa. Ska bli kul att Àntligen se den IRL, det var den enda modellen som inte fanns pÄ W&W.Vem hugger den?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag vill ha den rosa. Ska bli kul att Àntligen se den IRL, det var den enda modellen som inte fanns pÄ W&W.Vem hugger den?![]()
Gummit Àr riktigt riktigt bra.NÄgon som har nÄgot och sÀga om bb54 pÄ gummi? För/bakdelar med gummi? Hur upplevs gummit efter nÄgra mÄnader/Är? SÄ sjukt sugen pÄ en nÀmligen
Vad var det i pÄsen
Gissar den svarta FXD:n han har runt handleden pÄ en av bildernaVad var det i pÄsen![]()
Lite nyfiken pÄ vem som slog till pÄ FXDGMT:n ocksÄGissar den svarta FXD:n han har runt handleden pÄ en av bilderna![]()
Vad var det i pÄsen![]()
Gissar den svarta FXD:n han har runt handleden pÄ en av bilderna![]()
FXD GMT var inte till salu, men kul att prova den och mycket annat. Riktigt bra ordnat av Krons!Lite nyfiken pÄ vem som slog till pÄ FXDGMT:n ocksÄ![]()
Vad var det i pÄsen![]()
Nej det Àr den Àr Tudorbutik specifik detta Àr en shop in shop dom öppnatKommer Krons kunna sÀlja BB58 i brons?
SmakfrÄga. Föredrar steel reef versionen men gör vad du kÀnner för (men snyggt att ÄterstÀlla om du sÀljer den).Jag har hittat en urmakare nu som kan byta bezel insert till min GMT. Vad tycker ni, ska jag slÄ till eller Àr det korkat?
![]()
âŠ.eller ska jag slĂ„ till pĂ„ den hĂ€r istĂ€llet
![]()
Tack för input! Lutar lite mot det ocksÄ. Jag har ju en FXD redan och gillar BB GMT:n vÀldigt mycket. Dock hade den blivit mer mÄngsidig med svart bezel kÀnns det som. Det röd/blÄ temat passar inte till allt och frugan Àr heller inget stort fan av fÀrgkombonSmakfrÄga. Föredrar steel reef versionen men gör vad du kÀnner för (men snyggt att ÄterstÀlla om du sÀljer den).![]()
Nu Àr ordern lagd pÄ insert och halvlÀnk, blir spÀnnandeTack för input! Lutar lite mot det ocksÄ. Jag har ju en FXD redan och gillar BB GMT:n vÀldigt mycket. Dock hade den blivit mer mÄngsidig med svart bezel kÀnns det som. Det röd/blÄ temat passar inte till allt och frugan Àr heller inget stort fan av fÀrgkombonOch det gÄr ju att byta tillbaka om man kÀnner för det eller ska sÀlja nÄgon gÄng.
Nu Àr ordern lagd pÄ insert och halvlÀnk, blir spÀnnandeVisst skickar Steel Reef frÄn ett icke EU-land? FÄr rÀkna med att tull och moms tillkommer eller hur? Det framgÄr inte pÄ deras sida var de Àr lokaliserade...
Japp tull och moms pÄ steel reef.
Tack, lyckades missa det i FAQ:nJapp tull och moms pÄ steel reef.
NÀr jag frÄga Krons tidigare sÄ sa dem att nya FXD gmt kommer in först i december. SÄ vi som inte kunde vara pÄ eventet fÄr vÀnta ett tag tills vi kan testa den.Lite nyfiken pÄ vem som slog till pÄ FXDGMT:n ocksÄ![]()
Kanon ju! SÄ slipper du flÀrp.Vill tacka TudorBroder @Wydestream för grymt band!
Han lade mÀrke till mina mindre handleder och rÄkade bestÀlla hem för liten storlek för sig sjÀlv.
Passade kanon pÄ mig!![]()
![]()
Och trevligt att trĂ€ffa dig! Ăven om vi inte hann snacka sĂ„ mycket. FĂ„r bli mer nĂ€sta gĂ„ng.