Fel tråd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis trodde du skulle köpa min , men nu är den ju såld.Oj det hände en grej... Bidde med BB Pro
![]()
![]()
Ja jag var jäklig nära på att slå till på din. Men denna dök upp lägligt när jag skulle söderut över julenGrattis trodde du skulle köpa min , men nu är den ju såld.
Ska in till min lokala handlare imon och testa lite Tudor. Vill tro att BB54 kommer kännas bättre än BB58. Skulle inte panelen kunna bidra med lite bilder på dessa![]()
Mycket vackert
Ska in till min lokala handlare imon och testa lite Tudor. Vill tro att BB54 kommer kännas bättre än BB58. Skulle inte panelen kunna bidra med lite bilder på dessa![]()
Jag gillar att den är lite mindre än 58an. Ger en liten vintage-känsla.Vill ju ha lite mer närvaro av en toolig dykare, blir inte 54an för liten?
58an tycker jag personligen sitter bekvämt på en 16.5cm handled.
Jag gillar att den är lite mindre än 58an. Ger en liten vintage-känsla.
Tänkte sticka dit med min 5513 och jämföra. Ambitionen är att den ska sitta typ likadant. Tyckte min gamla 116610 var rätt så klumpig.
Vanguard? Riktigt snyggt och nice att byta för variation.![]()
Valet föll på gummit![]()
Inte alls dumt på gummi.![]()
Valet föll på gummit![]()
Kan potentiellt vara så. Om inte annat världens konstigaste Tudor.Vaddå klumpig, sitter som en smäck, världens snyggaste fula klocka ?
![]()
![]()
Är du fortfarande i PH ? Nice ?
Yep, vanguard. Knep det här på köp o sälj för nån månad sen men har inte velat byta band förrän nuVanguard? Riktigt snyggt och nice att byta för variation.
Jajamen, är på ett regnigt men vackert CamiguinÄr du fortfarande i PH ? Nice ?
Fn då är du på spottavstånd från mitt hus, eg ska du åka förbi o kolla att det står kvarJajamen, är på ett regnigt men vackert Camiguin![]()